/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
mail
Fra : gulvang
Vist : 476 gange
100 point
Dato : 08-01-08 00:14

er det svært at ændre sin yahoo e-mail addresse og hvordan bærer man sig ad ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-08 00:15
Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 08-01-08 00:46

er det svært at ændre sin yahoo e-mail addresse
Meget nemt, hvis du PASSWORD til den.

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 08-01-08 00:47

BTW_________husk at Google LOGGER DIN IP,
Hvis du prøver at hacke dig til andre´s_____

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-08 09:19

Citat
er det svært at ændre sin yahoo e-mail addresse

Ja - det er faktisk UMULIGT.....

Så som allerede nævnt - lav en ny......

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-01-08 10:03

Lav en alternativ e-mail adresse
Man opretter en brugerkonto ved at gå ind på http://uk.groups.yahoo.com og klikke på linket "Sign Up".
Herefter følger man dialogen og når man får mulighed for at indtaste alternativ email-adressse, så indtaster man sin eksisterende mail-adresse.
Desværre har Yahoo lukket sine danske aktiviteter, så dialog mv. findes ikke længere på dansk.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 08-01-08 10:05

NB: Se også lidt nede på siden, omkring ændring af e-mail adresse på:
http://www.dkscan.dk/mliste.htm

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-01-08 10:06

Ja det er svært - for det kan du ikke.
Selve adressen kan ikke ændres, men alt andet kan ændres bl.a. kodeordet og det hemmelige svar.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 08-01-08 11:07

Yahoo har flere funtioner (services)

Hvis det er din adresse i forbindelse med en diskutionsgruppe, kan du ændre den i din opsætning ( eller brugerdata) til gruppen.

Hvis det er en personlig brevkasse - det er det de flete forbinder med yahoo- kan du ikke ændre den, men du skal oprette en ny. Så kan du bare glemme den gamle eller sætte den til at gensende til den nye, og få alt skidtet med.