/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Højtalerledning bag i Peougeot
Fra : stig54
Vist : 741 gange
100 point
Dato : 07-01-08 21:07

Jeg har netop monteret ny radio med cd i en Peugeot 106 årg. 98.
Der skulle også gene højtalere i bag, den er tilsyneladende forberedt for det for ledningerne i ISO stikket er monteret og kører sammen med andre ledninger bagud.
Spørgsmålet er hvor de ender så man kan tilslutte højtalerne i bag.
Ikke under bagsædet.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 21:34

Jae jeg ved det ikke nøjagtigt men kan du ikke bare følge dem Ellers ville jeg da trække nogle nye og hvis det er noget med heftig power du har tænkt dig så skal du også helst have nogle tykkere evt kobberkabler så får du det bedste flow

Mvh Sune

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 07-01-08 22:31

Hvis det er en model hvor der er gjort plads til højtalere i siden, sidder ledningen sikkert bag sidebeklædningen.
I min 106'er er der ikke gjort plads til højtalere bagi, men jeg har ladet mig fortælle at i de modeller hvor der er betræk på siden bagi er der gjort plads til højtalere og der skulle være trukket ledninger.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-01-08 22:47

Har du fundet ud af det ??

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 11-01-08 23:21

Nej, men håber da på at der er en der ved det

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 13-01-08 04:14

Er der stof beklædning på siderne bagi?
Hvis der er det, sidder ledningerne bag sidebeklædningen, og burde være lette at finde.
Hvor har du tænkt dig at højtalerne skal sidde?

Kommentar
Fra : stig54

Dato : 13-01-08 10:12

På hattehylden

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 13-01-08 16:18

Prøv at tage sidebeklædningen af bagi, der burde du kunne finde ledningerne.
Er der gjort plads til højtalere i siden bagi?
Er der stof på siderne bagi?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 17:31

Håber du en dag finder ud af noget Fjerner fluens ben