/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Profana-sider
Fra : HemmeligPerson
Vist : 521 gange
50 point
Dato : 07-01-08 14:49

Heej alle sammen.
Ind e på arto var der en pige der hed "anoreksi", som havde et link til den BEDSTE profana side. Men nu er profilen der ikke mere og jeg kan ikke finde den. Er der nogen der har et link til den??.
Den hed noget med "fall..butter" eller sådan noget. Har selv søgt de steder jeg lige kunne finde ud af, men måske nogle med ana/mia kender den??.
Eller evt. et andet link til en ana GOD ana-side?? Jeg er DESPERAT, for jeg føler virkelig jeg tager på, når jeg ikke kan kigge på de sider!! :/
PLEASE SVAR!!!

Ana?...<3
Please don't go away
Cus I need you now
And I'll hold on to it
to I'll die...
I found a place so safe,
not a single tear
The first time in my life
and now it's so clear
Hilsen Your bestfriend, (L.)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 15:17

Hej du hemmelige
Du burde søge noget proffesionelt hjælp for det er bestemt ikke lykken at have den sygdom jeg har fundet et link du måske ka bruge til noget

http://www.netpsykiater.dk/Htmsgd/Anoreksi.htm

Med ønsket om et sundt liv for dig
Sunowich

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 07-01-08 15:25

Det er nogle ski.. dårlige sider. De hjælper dig ikke med noget som helst. De trækker dig bare længere og længere ned.

Enig med Sunovich. Snak med din læge. Er du virkelig overvægtig (i følge BMI) eller er det "bare" noget du føler?

Anoreksi er ikke noget du ønsker at komme ud i.

Tag det fra en som har været syg i 7 år og stadig kæmper for at holde en nogenlunde normal vægt...

Held og lykke

Kommentar
Fra : JegHaderMad

Dato : 27-01-08 11:39
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-01-08 15:40

Jeg Hader Mad!!!!

Du Ska Nok Være En Virkelig God Hjælp Til En Der Har Problemer