/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Netværk i Vista!
Fra : tm1909
Vist : 298 gange
20 point
Dato : 07-01-08 13:36

Kan simpelthen ikke finde ud af det Vista pjat...

Problemet er at jeg har skiftet password på mit trådløse netværk. Og nu kan jeg ikke finde ud af at ændre i det gemte password i Vista!

Kan med andre ord ikke komme ind i Egenskaber for forbindelsen...

Hvad skal jeg gøre?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 07-01-08 13:50

Opret en ny forbindelse og slet den gamle.

Kommentar
Fra : xlEasy

Dato : 07-01-08 13:50

Jeg går ud fra at du med password mener sikkerhedsnøglen/security key. Den indtaster du her (engelsk Vista):

Control panel > Network and sharing center > Manage network connections

Du får en liste med dine netværksforbindelser.
Dobbeltklik på en trådløs forbindelse. Klik på knappen 'Wireless properties', fanen 'Security'. Her kan du indtaste sikkerhedsnøglen (sercutity key).

Vh Bent

Kommentar
Fra : tm1909

Dato : 07-01-08 16:07

Hmm... Har prøvet engang!

Problemet er at den logger direkte på når jeg trykker på "min forbindelse" kan altså ikke komme ind og ændre noget...