/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvem kan finde
Fra : kennethm90
Vist : 304 gange
20 point
Dato : 07-01-08 11:11

Hej, jeg har selv ledt en del men kan ikke finde et par nike roubaix v i hvid str. 44. Hvem kan hjælpe :O de må helst ikke have for lang leveringstid, jeg har fundet et par sider primært fra det tyske men enten har de været udsolgt e.lign.

Tarker for hjælpen

/ Kenneth

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 07-01-08 14:01
Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-01-08 18:14

Jeg tror heller ikke på, at du har fundet dem kenneth - heller ikke på tyske sider. I så fald er det vist ikke "roubaix" skoen....

Kommentar
Fra : kennethm90

Dato : 07-01-08 19:50

Hvorfor skulle jeg ikke have fundet dem ?? har bestilt et par fra http://www.burner.de/product_card.php?id=43919 , har så bemærket at efter jeg har besilt kan man ikke vælge str. 10 så har nok været heldig og få den sidste de havde :D

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 07-01-08 21:15

OK - men dem du har fundet er wmns (dame) modellen....

Men flotte er de

Kommentar
Fra : kennethm90

Dato : 08-01-08 10:21

Jep men det gjorde såmænd ikke noget, troede jeg :/ det viser sig så at en US str. 10 for kvinder svarer til 42 i EU, mens en US str. 10 for mænd svarer til str. 44 i EU så der ankommer nok en lidt for lille sko om et par dage æv bæv.