/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vista tomgangs forbrug
Fra : Nul7
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 07-01-08 10:23

hej igen med et spørgsmål.
Jeg køre Vista, pc-en fungere tilfredsstillende - endelig - ved forskellige dianokticeringer (tilgiv evt. stavefejl) meller den ok. på alle fronter.
Men er det normalt at den bruger mellen 35 - 40 % af pc-ens hukommelse?
Hilsen

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 07-01-08 12:54

Det kommer jo helt an på hvor meget ram du har i din pc, man kan ikke sige at den bruger et vidst antal procent af hukommelsen.

Men Vista kræver meget hukommelse, så det er sikkert normalt nok det den bruger af din system hukommelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 14:47

Som "simmaster" skriver er det jo et spørgsmål om hvor meget ram du har (iike procenter)....

Har du alt muligt "fancy" skrivebordshalløj og diverse andre programmer kørende - er forbruget jo derefter....

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 07-01-08 15:35

Jeg har 2 Gb ram. Jeg ser det i sidepanel speederen

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 07-01-08 15:40

Jeg har også 2 GB ram i min maskine, og den bruger lige nu 36% af mine ram, og den kører helt normalt.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 07-01-08 15:42

Fjern den - så bliver du ikke irriteret over den.....

Så er der "lidt" mere til at køre programmer for....

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 11-01-08 20:00

Har du fået svar på dit spøgsmål?