/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
w-router med usb og printer??
Fra : ebo_odense
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 06-01-08 22:20

hej

jeg står og skal ud og købe en router

den skal selvfølgelig være trådløs, men stadig have mulighed for tilslutning over kabel.

derudover leder jeg efter en hvor jeg kan tilslutte en ekstern harddisk og en printer..

har kigget lidt på asus wl500 som ser ret fed ud.. blandt andet tiltaler muligheden for download (især bittorrent download) mig.

men findes der andre alternativer derude????

håber nogen kan hjælpe da jeg efter at være flyttet ind hos damen efterhånden er lidt træt af ledningsvirvar hihi

venlig hilsen

Esben, Odense..

Kommentar
Fra : Smokei