/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
speedstream 5450 (router)???
Fra : fover
Vist : 673 gange
100 point
Dato : 06-01-08 21:13

Hej Hej allesammen. Siemens speedstream 5450, er det et kombineret modem/router eller
bare et almindeligt adsl-modem, fordi nolge siger det er begge dele og nogle igen siger det kun
er et modem.
Hvis det også er en router hvordan får man så forbindelse til den, så man kan lave portforwarding.
Hilsen en lidt forvirret bruger.
P.S godt nytår

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 06-01-08 21:30

både og - har du selv købt er det også router - får du den gennem tdc er det modem

http://download.tdconline.dk/pub/tdconline/kundeservice/skillefiltermodem.pdf

Kommentar
Fra : fover

Dato : 06-01-08 21:35

Har "fået" den af tdc, så det vil altså sige at det kun er et modem.
Tak for hurtigt svar miritdk.

Godkendelse af svar
Fra : fover

Dato : 06-01-08 21:36

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-08 21:37

velbekomme - havde selv et