/ Forside/ Interesser / Dyr / Gnavere / Spørgsmål
10  sofus.dk 275
Dyrepassere her?
Fra : stwigs
Vist : 560 gange
300 point
Dato : 06-01-08 13:44

Hej. Er der nogen dyrepassere herinde?
Ellers lyder mit spørgsmål på, om det er muligt at have gnaver kontakt i fritiden, hvis man vælger forsøgsspecialet på uddannelsen. Jeg har hørt om karantæner hvis man arbejder med gnavere, men er det alle steder?
Vh sara

Kommentar
Fra : Chinchi

Dato : 04-02-08 20:34

Hvis du vil have med forsøgsdyr at gøre, skal du ikke forvente at du kan have gnavere i din fritid. Nogle få steder er der ikke så strikse regler (f.eks. i dyrestalden hos københavns universitet), men hos medicinalfirmaer må man ikke have haft kontakt med gnavere i x antal dage før man kommer ind i deres gnaverstalde, grundet smittefare.