/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
spam
Fra : prebenogbritta
Vist : 280 gange
20 point
Dato : 06-01-08 11:05

Jeg benytter Outlook Express. Konto: pop3.mail.dk. TDC.
Jeg har altid uden problemer modtaget mange mails fra samme adresse. Men nu ender mails fra denne adresse som spam. Det er ret irriterende. Kan nogen hjælpe mig?

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 06-01-08 11:08

Er det TDC-webmail der registrerer det som spam ?

Er det dit eget mail-program der ser det som spam ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : transor

Dato : 06-01-08 12:36

Er du engang kommet til at melde denne adresse som spam til dit eget system eller til tdc.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-08 13:12

du kan have markeret adressen som spam i dit eget spamfilter - eller i dit mailprogram - det kan uden videre ophæves samme sted

du kan have markeret adressen som spam på webmail - det kan også laves om samme sted

og

tdc kan opfatte en rigelig mængde mails til og fra samme adresse som spam uden grund - så skal du lige ringe til dem og få det ophævet - der lander af og til noget der ikke skal i deres spamfilter

og så er der lige at den adresse måske uden at vedkommende er klar over det er blevet en del af et botnet og netop udsender spam - det skal du så helst gøre både vedkommende og tdc opmærksom på

Kommentar
Fra : rwo

Dato : 06-01-08 18:35

Har du fået løst dit problem?

Hvis dine mails ender i SPAM filteret i Outlook, så er de jo kommet igennem TDCs filter, da de ellers ville ende i det centrale SPAMfilter i webmail.

Jeg bruger selv Windows Mail, her kan man efter at have markeret mailen i mappen Uønsket Mail (SPAM) trykke på en knappen "Ikke Uønsket" Hvorefter mail automatisk flyttes til Indbakken.

Jeg ved ikke hvordan det præcis er i Outlook Express, men jeg håber en af superbrugerne her kan hjælpe dig - Ærgerligt at jeg ikke kunne i formiddags