/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
råd til hygge med kæresten
Fra : moabou1
Vist : 659 gange
25 point
Dato : 05-01-08 23:14

jeg har tænkt mig at invi´tere en pige ud, hvis man kan sige det sådan.
hun er ik min kæreste, det er bare en overskrift.

men sagen er den, at jeg ik ved hva vi ska lave,

jeg ved hun ik vil i Bio eller spise.

hva har i f forslag til hva vi kunne lave. det ska siges, vi er 22 og 23 år.

og vi ska være sammen kl 19

har i nogle forslag vi kommer fra vejle.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:19

Jamen hvad så med et cafee besøg??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:22

Du tror ikke at hun siger hun ikke har lyst til Bio eller ud at spise, fordi hun hellere vil besøge dig??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-01-08 23:22

Ellers et sted med livemusik eller hos min mor i Juelsminde
Mvh Suno

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:30

Suno, jeg tror godt vi kan opgive, at hører mere fra moabou

Spørgsmål
- Ubesvarede 1
- Besvarede 0
- Annullerede 3
- Slettede 0
Ialt 4

Kommentar
Fra : vith

Dato : 05-01-08 23:31

Du kunne spørge hende, hvad hun har lyst til.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 05-01-08 23:37

Citat
hos min mor i Juelsminde

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 06-01-08 00:07

Det er altid hygge at spise fin middag enten hos dig eller resturant og bag efter en deglig lang gå tur i måneskinet i flotte omgivalser.
Simon

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 00:11

Undskyld Simon Men det er p...koldt og isglatte veje såe jeg tænker at i måske skulle .......ja Find en skøjtebane Det må i da også have somewhere overthere in jytland

Kommentar
Fra : iah

Dato : 06-01-08 00:23

Citat
ja Find en skøjtebane Det må i da også have somewhere overthere in jytland

Selvfølgelig har vi da sådan en her i Vejle...

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 06-01-08 04:18

Syns du ska holde dig fra piger du ikke selv har råd til :)

Nej den er altid svær de første par gange, mer her kommer et par velmenende råd
Tænk dig godt om når du vælger aktiviteten, er hun en stor pige vil hun garanteret gerne være fri for at tonse rundt, er hun stille og måske lidt genert så lad være med at mødes på en trendy cafe eller noget er hun til gengæld sporty er det en kanon ide med skøjtenbane elller lignende

Brug din viden om pigen til at finde på en aktivitet der kunne passe hende og prøv at forudse alle de små ting, det er feks helt vildt hyggeligt at gå en go lang tur nede ved vejlefjordbroen men hvis hun fryser 90% af tiden så går lidt af charmen af det.

Husk at det altid er en god ide at fokusere på det hun kan lide men lad nu være med at give alt for meget det skal også være noget du kan leve op til senere

Kommentar
Fra : lexiben2

Dato : 06-01-08 07:27

Forslå en seriøs god gå tur i jeres dejlige bakkede skove, ta hjem og få varm cacaomælk, og udbrakt Pizza, få et fælles fad, og smør hende ind, overrask hende med en vidio hun gerne vil have set i noget tid,
Det vil nok glæde hende.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-08 07:33

I skal bare gå ud at spise, og i disse ligeberettigelsestider lader du generøst hende punge ud for alle herlighederne. Er hun en velopdragen og respektabel pige, er der ikke noget hun hellere vil.

Du sørger selvfølgelig for ikke at lænse hende fuldstændig, der skal jo osse være til en vogn hjem

Vil hun hjem alene, så kører du med, får hendes Dankort og pinkoden, til at betale taxien med. Det returnerer du selvfølgelig ved først givne lejlighed. Skal det gå hurtigere, må hun hente det hvor det befinder sig.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-08 07:35

Lexiben

Citat
ta hjem og få varm cacaomælk, og udbrakt Pizza, få et fælles fad, og smør hende ind

I hvad??? Pizza og cacaomælk??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-08 10:23

Lexiben

Citat
Forslå en seriøs god gå tur i jeres dejlige bakkede skove,

En gåtur i skoven kl. 19, det var ikke noget der ville tiltale mig på denne årstid, det er jo helt mørkt.

Citat
få et fælles fad, og smør hende ind

Det er altså deres første møde, og mange skal da lige se hinanden an, inden de smider tøjet (heldigvis)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 11:22

Hi hi overrask hende med et fælles fad pizza som man smører sig ind i omkring de bakkede områder

Undskyld men det er sku sjovt at vågne til

Kommentar
Fra : juli3913

Dato : 06-01-08 14:05

haha den var god
du kunne inviterer hende hjem til dig selv så kunne du vise din mad kunst (*_*)

Kommentar
Fra : Mokof

Dato : 06-01-08 16:48

Når i mødes si´r du bare på rigtig Humphrey Bogart maner " Your place or mine "

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 06-01-08 17:00

Citat
Undskyld Simon Men det er p...koldt og isglatte veje såe jeg tænker at i måske skulle .......ja Find en skøjtebane Det må i da også have somewhere overthere in jytland
Sunowich der er noget du lige skal huske der er ikke noget der hedder dårligt vejr med dårlig påklædning, så en masse tøj og så ud i de bakkedeskove som erflotte områder og i måneskin med pizza.... hehe...

Kommentar
Fra : moabou1

Dato : 06-01-08 18:13

cafe/ restaurant besøget er udelukket, hun er en genert pige og vil ik være et sted hvor der også er andre..

jeg har spurgt hvad hun har lyst til, men hun siger hunn er lige glad

den med gåturen kunne egentig være ret så hyggelig tror jeg.

vi har ingen skøjtebaner her! i Jytland

Vejlefjordbroen, dette kunne vel være et fedt sted at gå en tur, måske er det det vi skal

og så bag efter hjem til mig og se en film

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-01-08 23:29

Ang skøjtebane læs tidligere Løvens indlæg og spørg ham .Du har måske ikke skøjter ,men skøjter ka lejes på stedet til ca 30 pr par pr time men det hjælper jo ikke hvis du/slet ikke har lyst/tør/kan
Håber du finder ud af hvad du vil Jeg vil ihvertilfælde fjerne fluebenet nu

Hav det godt mvh Sune som er ret god på skøjter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 06-01-08 23:34

Jeg vil lige sige, at jeg ikke vil fjerne fluebenet.

Det er jeg sikker på, at der nogen som gerne vil vide

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 07-01-08 06:56

er der ikke skøjtebane ved Føtex længere??

Kommentar
Fra : iah

Dato : 07-01-08 07:56

Citat
Kommentar
Fra : moabou1
Dato : 05-01-08 23:14

har i nogle forslag vi kommer fra vejle.

Det passer da vist ikke...

Citat
Kommentar
Fra : Tilde38
er der ikke skøjtebane ved Føtex længere??

Det er der da som tidligere nævnt!

Jeg tror et eller andet sted at vi bliver trukket rundt i manegen af en dum dreng der har en fantasi om et stævnemøde med et imaginært pigebarn...

Men der skal selvfølgelig også være plads til at fantasere.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 07-01-08 09:43

Her er vist en enkelt lille rød djævel der med rette kunne ændre sin profil med "Dumme" foran sit navn og dermed få noget der rimer ud af det

Hvem har åbnet patentproppen på flasken og lukket ånden ud tsk tsk