/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Assentorp camping
Fra : grausen
Vist : 1042 gange
150 point
Dato : 05-01-08 23:03

Hejsa
Vi overvejer en fastligger plads på assentorp camping. Nogen der kender pladsen (evt selv har ligget/ ligger der) og kan fortælle lidt om den godt/skidt osv.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-08 23:12

Jeg tror du får langt flere campister i tale, ved at spørge på www.dcu.dk oppe i højre hjørne er der en rubrik der hedder - mellem campister - der kan du selv lave et indlæg, eller i højre side finde søgefunktionen

Rigtig god fornøjelse med at være fastligger, nu går det heldigvis mod de lysere tider

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 06-01-08 08:35

hej har lige været på deres side den som en rigtig god plads og gode angemanger
http://www.assentorp-camping.dk/?menu=5

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 06-01-08 10:54

Har også set deres side, men ville evt gerne høre folk som kender pladsens mening om den

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-08 11:24

Vi er ikke så mange campister her på Kandu, så vidt jeg kan fornemme

Og den portal der kører rundt og bedømmer pladserne, er ikke nået til Assentorp Camping endnu
http://www.campingland.dk/TemaShow/main.aspx?TID=d537e53a-c60e-4d4b-a593-25b4556bcc9c

På DCU hjemmeside, vil du sikkert få beskrivelse af pladsen, fra nogle som besøgt stedet

Kommentar
Fra : SACA2

Dato : 30-01-08 06:34

Det er ihvertfald billigt for en sessonplads..Jeg giver det dobbelte i Hasmark som fastligger...

Du skal bare huske at være "tidligt ude" ellers er alt sikkert væk...

Rigtig god fornøjelse