/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Ufrivillig ændring af vinduet
Fra : dreyer
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 05-01-08 12:03

Nogle sider maksimerer Firefox's vinduesstørrelse når man besøger dem. Det er dumt. Findes der en add-on eller andet der kan forhindre dette?

Venlig hilsen
Dreyer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-01-08 12:44

Og nogle sider gør siden meget mindre, jeg kender ingen løsning, men prøv at se indenfor hos supporten, om der måske er andre der kender problemet, ellers kan du spørge der: http://mozilladanmark.dk/wiki/Firefox

Kommentar
Fra : Simmaster

Dato : 05-01-08 13:12

Mange sider er optimeret til ie, så mit forslag er at hvis du godt kan lide ff, så bruge den på de sider der vises pænt og ellers brug ie på de sider der skaber problemer i ff.

Kommentar
Fra : chaufrat

Dato : 05-01-08 13:25

Når jeg får sider der ikke passer til Firefox bruger jeg denne tilføjelse:

https://addons.mozilla.org/da/firefox/addon/1419

Når du har downloaded tilføjelsen trækker du ikonet op på Navigationslinien og kan så ved at trykke på knappen få siden vist i IE format.

MVH chaufrat