/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java Scripts / Spørgsmål
10  konsulent.. 626
Fra text-input til textarea-in
Fra : krintelk
Vist : 344 gange
46 point
Dato : 05-01-08 11:57

Hej alle.

Jeg er ved at lave en bestillingsformular, men jeg er stødt ind i et problem.
Kan jeg overføre value fra flere text-input til én textarea, således at de forskellige values står på samme linie i min textarea???

Håber i kan hjælpe mig med nogle hints

Kommentar
Fra : krintelk

Dato : 05-01-08 12:15

det er disse to værdier, der skal overføres til det samme textarea "document.tilfoj.bestilling.value"

<script type="text/javascript">

<!-- Begin

function ovfpris(mmpris){
document.tilfoj.bestilling.value = +mmpris +'kr.';
}

// End -->
</script>

<script type="text/javascript">

<!-- Begin

function ovfmm(mma,mmb){
document.tilfoj.bestilling.value = +mma +'x'+ +mmb;
}

// End -->
</script>

Kommentar
Fra : smorch

Dato : 05-01-08 12:47

Prøv at se nedenstående på http://morch.dk/kandu.html

<code>

<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" />
<title>Untitled Document</title>
<script type="text/javascript">

<!-- Begin

function flytvaerdi(inputfelt,outputfelt)
{
document.getElementById(outputfelt).value = document.getElementById(outputfelt).value + " " + document.getElementById(inputfelt).value;
}

// End -->
</script>
</head>

<body>
<form name="test">
felt1<input type="text" id="felt1" onblur="flytvaerdi('felt1','felt3')" />
felt2<input type="text" id="felt2" onblur="flytvaerdi('felt2','felt3')" />
felt3<textarea id="felt3"></textarea>
</form>
</body>
</html>
</code>