/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sony Ericsson k610i
Fra : Dumbo2
Vist : 488 gange
100 point
Dato : 05-01-08 09:33

Hej.
En af mine venner har en Sony Ericsson k610i som er gået død. Når man vil tænde den blinker den 5-6 gange i det lille lys som sidder oppe ved siden af start knappen og så sker der ikke andet
Er der nogen som kan fortælle os hvad vi skal gøre, så vi kan få den til at virke igen

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 05-01-08 09:43

Har i ikke mulighed for at prøve med et andet batteri?

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 05-01-08 09:49

Hej.

Det har vi også prøvet og det virket helle ikke

Kommentar
Fra : refi

Dato : 05-01-08 10:15

Er der stadig garanti på indleverer du den til rep.

Hvor er den købt ???

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-01-08 12:59

Du kan jo ikke gøre ret meget andet end at indlevere den til reperation

Kommentar
Fra : D9N

Dato : 05-01-08 14:26

det er softwaren der er kvadret , det er noget der bla. sker hvis man tager batteriet af uden at slukke først. så er der garanti på den så skal den til rep. ellers kan du prøve med en unlocker, de tager normalt mellem 100 og 300.- for at lægge software i den.

du finder den nærmeste her : www.find-unlocker.dk eller www.dkunlock.dk

vh
D9N

Annuller spørgsmålet
Fra : Dumbo2

Dato : 20-03-08 13:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål