/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Motor til Passat
Fra : heidiPige
Vist : 2657 gange
100 point
Dato : 04-01-08 15:23

Jeg skal bruge en motor til min vw Passat 1.8T Variant. 1998. Motorkode ABE.
Hvor skaffer jeg sådan en og hvilke andre motorkoder passer ned i bilen. Den har ikke E-Gas

Kommentar
Fra : geu

Dato : 04-01-08 15:37

Prøv på www.dataophug.dk der skulle være en stor mulighed

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-08 15:47

Citat
Hvor skaffer jeg sådan en

Hos VW eller et ophug - du har ikke så mange andre muligheder.....

Tyske ophug kunne også være behjælpelige.....

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 04-01-08 16:01

Og hvorfor kan din motor ikke bruges mere?
Mig bekendt bruger vW, så alle deres motorer passer til deres modeller, i langt de fleste tilfælde er det bare motorophænget der skiftes over, -- sådan kørte de i den tid da jeg havde værksted.
Ellers henvend dig til nærmeste ophug, de kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-01-08 16:41

Du ku også søge på www.dba.dk eller www.guloggratis.dk eller www.papkassen.dk osv.osv.såe der er en del andre muligheder end lige autoophuggere med de er da også helt klart en mulighed.

Mvh Sune

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 04-01-08 18:59

Prøv tyske eller svenske ophuggere de er nok billigere.
alimak