/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Køkkenmaskine fra Tyskland...
Fra : Daddylongplay
Vist : 1421 gange
20 point
Dato : 04-01-08 14:21

Hej
Jeg vil gerne have en sojamælk maskine fra Tyskland, idet den kan
producere større portioner end den man kan få herhjemme.
Maskinen bruger 230-240 volt og 50 HZ. Jeg ønsker blot, at den ikke brænder sammen, når jeg skal til at bruge den.
Mit spørgsmål er om den passer til Danmarks strømforsyning. Vi bruger da 220 volt, dog synes jeg det er lidt højere her og 50 HZ er det ikke det samme som bruges herhjemme? Med hensyn til stikkontakt er der nogen forskel,
bruges der ikke de samme stikkontakter i begge lande?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 04-01-08 14:25

- det gør den... også stikket.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 04-01-08 14:32

Stikket fra Tyskland kan godt være et schukostik, men der monterer du bare et almindeligt stik som vi kender dem i DK.
Strømforsyningerne i DK er også 230-240V nu om dage.

Kommentar
Fra : Daddylongplay

Dato : 04-01-08 14:34

Du mener altså, at det er i orden, og der ikke vil opstå nogen problemer med strømforsyning?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 04-01-08 14:36

Der er absolut INGEN problemer - køb du bare.....

Kommentar
Fra : Daddylongplay

Dato : 04-01-08 14:39

Tak for hjælpen