/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Filter til Flexit VG 400
Fra : pauli2008
Vist : 1306 gange
20 point
Dato : 04-01-08 12:32

Jeg har forgæves forsøgt at finde et sted hvor man kan købe filtre til ovenstående anlæg som er fra 1998.

Er der nogen der ligger inde med oplysninger om hvor man kan købe disse filtre samt hvor man evt. kan rekvirere service. til et sådan anlæg.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 04-01-08 12:36

hvad anlæg snakker vi om
det er ventilation vi snakker om ikk

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 04-01-08 12:39

tror ikk de kan skaffes her hjemme .
det det jo Nilan komfort og Genvex der bruges i dag

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 04-01-08 12:44

Min gemal siger at du skal prøve at ringe til Klimatek
http://www.klimatek.dk/index.htm

du kan nok ikke som privat person handle med dem,men så kan du bare skrive en privat besked til mig ,så kan du købe det i gennem mig.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 14:18

Nul, Flexit forhandles af Øland, og sælges via forhandlere rundt om i landet.

Tag kontakt til www.oeland.dk kontaktepersonen hedder Jesper Kræfting og han kan henvise dig til en der kan lave service på sådan een. Hvor bor du i landet?

NB At man tror ventilation kun kan være Nilan eller Genvex er helt hen i hundens røv!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 06-01-08 17:44

LOOOL Ib ved Klimatek har hans egne maskiner, såehh nok ingen filtre til Flexit. Flexit er så vidt erindres Norsk og er solgt i ganske rimelige antal gennem Øland. Filtrene er hyldevarer der.

Kommentar
Fra : Disi

Dato : 07-01-08 13:18

Har sendt dig et Tilbud
Det er rigtig med Øland ,de overtog det efter Klimatek

Kommentar
Fra : pauli2008

Dato : 07-01-08 13:43

Tak for hjælpen.

Øland har servicemontører i Vejle så jeg laver et seervice abonnement med dem der inkluderer udskiftning af filter.

Med venlig hilsen
Leif Pauli

Kommentar
Fra : dyrbye

Dato : 07-02-08 13:51

Et F5 filtre i str. 26 x 40 x 4½ cm er det en standardstørrelse der kan købes billigt et sted?