/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
lille score i 3DMARK06
Fra : salling73
Vist : 414 gange
100 point
Dato : 04-01-08 05:05

hej
jeg får kun 4695 i 3dmark06 med 2 grafikkort 7950 gx2 SLI.
jeg kender en han får over 5000 i score med et mindre kort. SLI er slået til.. det skul jo være et godt kort jeg har i . jeg har hente de sidst nye driver hjælper ikke en meter..om jeg har et eller to kort i er score den samme

håber i kan hjælpe mig

hilsen claus

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 04-01-08 05:31

Skal indrømme jeg ved ikke en hel masse om det men det er ikke ualmindekigt at man køber et monster grafikkort for derefter at købe et billigt skod bundkort, lever dit bundkort op til grafikkortet ? har du opdateret bundkort drivers og evt indstillet din bios til at kunne håndtere kortet ?

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 04-01-08 06:13

det skul det for det er MSI P6N Diamond . den kan køre med 4 grafikkort

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 04-01-08 06:16

jeg har lavet bios opdate også.. den skul gerne kom over 5000 bare med et kort

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 04-01-08 07:02

har du prøvet at "køre" dxdiag nogengange kan det afsløre hvis der er noegt galt

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 04-01-08 07:24

har lige prøvet.. den skriver bare.. Der blev ikke fundet nogen problemer.

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 04-01-08 07:28

Der blev ikke fundet nogen problemer.
Testresultater for DirectDraw: Alle test blev udført korrekt.
Testresultater for Direct3D 7: Alle test blev udført korrekt.
Testresultater for Direct3D 8: Alle test blev udført korrekt.
Testresultater for Direct3D 9: Alle test blev udført korrekt.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 04-01-08 08:10

Prøv at geninstallerer de sidste nye bundkorts drivere.

Kommentar
Fra : salling73

Dato : 04-01-08 11:35

jeg har haft formater den fler gange.. har hente de nye bundkorts drivere.. selv om der er kun et af de kort i skul jeg stadig få høj scor

Kommentar
Fra : phg1

Dato : 06-01-08 22:45

nu skal vi lige have på det rene er det 1 7950gx2 kort du har eller er det 2 stk(fysiske kort)for hvis du har 2 stk er det noget lort nvidia har aldrig skrevet en ordentlig driver til Quad SLI
når det så er sagt burde 1 kort også yde mere end det du får
prøv følgene
gå ind i grafikkort driveren
sæt driveren til fuld ydelse
deaktiver lodret synkronisering
det sidste er meget vigtigt ellers er det din skærm's hertz der bestemmer FPS(frames pr sec)