/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Charlotte Strandgaard digt
Fra : abcdhhh
Vist : 1956 gange
50 point
Dato : 03-01-08 21:13

Hej allesammen,
Jeg søger et digt skrevet af Charlotte Strandgaard, ved navn clipsen/klipsen.
Er der nogen af jer der har det, må I meget gerne skrive det :)

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-01-08 21:45

her er der mulighed for at skrive til forfatteren:
http://www.litteratursiden.dk/sw1782.asp

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-01-08 09:02

Er du sikker på at det er Charlotte Strandgaard, der har skrevet det?

Inger Marie Ørner har et digt, der hedder "Clipsen" i digtsamlingen "Lyden af dig selv" - kunne det være det?

Kommentar
Fra : abcdhhh

Dato : 04-01-08 10:04

Jeg var faktisk ret sikker på at det var hende, men nu kommer jeg helt i tvivl. Jeg kan kun huske en sætning: "efter adskillelsen fra dig". Ved du om det er Inger Marie Ørner så?

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 50 point
Dato : 04-01-08 10:14

1. linie lyder: Jeg er efter adskillesen fra dig som en clips............
så mon ikke det er det rigtige?

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 04-01-08 10:23
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-01-08 19:00

husk lige at acceptere svar

Kommentar
Fra : abcdhhh

Dato : 04-01-08 20:38

Jo det er det :) Men kan du ikke skrive hele digtet herinde? Ellers ved jeg ikke lige hvor jeg skal få fat i det henne. Du kan tro jeg accepterer dit svar så da :) Tusind tak, det er jeg rigtig glad for.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 04-01-08 21:08

Jeg har desværre ikke hele digtet, så jeg kan ikke sende det til dig. Men digt samlingen kan lånes på biblioteket.

hilsen fra HelleBirgitte

Godkendelse af svar
Fra : abcdhhh

Dato : 04-01-08 21:20

Tak for svaret HelleBirgitte.