/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film om elektronisk musik.
Fra : icedice
Vist : 356 gange
100 point
Dato : 03-01-08 16:24

Hej, jeg søger navne på film som handler om elektronisk musik. Det kan både være dokomentar film og fiktion.

Jeg har allerede set følgende:

It´s all gone pete tong
Liquid crystal vision
Children of Ibiza
Groove

Og sikkert et par stykker mere jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Håber at nogen kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-08 16:33
Kommentar
Fra : icedice

Dato : 03-01-08 16:36

Se den søgning kunne jeg godt selv have lavet (og har i øvrigt gjort det).
Det jeg leder efter er specifikke navn på film som er værd at se, med andre ord jeg vil gerne have anbefalet nogen film....

Annuller spørgsmålet
Fra : icedice

Dato : 17-03-08 15:03

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål