/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Steam og Offlinemode + Source
Fra : Chr-Viskinge
Vist : 623 gange
200 point
Dato : 02-01-08 16:49

Hej.

Jeg har fået counter strike Source i julegave. Der med følger Steam.

Steam kan ikke fungere under net og stadig kunne spille spillene jeg har, og source og nogle andre spil jeg åbner via Steam fungere overhovedet ikke.

Nogend er ved hvordan jeg får mit Source til at virker og/eller hvordan jeg får min computer til at kunne spille bl.a. Condition Zero når Steam er offline?

MVH Christina Viskinge

Kommentar
Fra : ch1quita

Dato : 02-01-08 16:59

Jeg syntes dit indlæg er meget svært at forstå.

Men forstår jeg det ret, så burde du kunne højreklikke på steamlogoet (nederst til højre på dit skrivebord) og vælge offline mode. Det kunne man ihvertfald engang.

Ret mig hvis jeg har misforstået dig.

Kommentar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 02-01-08 17:01

Jeg har intet problem med at sætte steam i offline mode.

Det er at jeg ikke forstår hvorfor jeg komemr et spil og ikke kan spille det med mindre at jeg har internet koblet til min computer... Kan det være rigtigt...?

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 02-01-08 17:48

Du kan KUN starte det, hvis du HAR været online, mindst én gang, og downloadet ALLE opdateringer til de spil, du vil spille gennem steam! Det er et godt system, hvis man er online, men et elendigt system hvis man ikke er.

Gå online, hvis det er muligt. Hent alle opdateringer (Åben STEAM), og så er du klar til at spille, - også offline!

EPDDMTTS

Kommentar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 03-01-08 13:33

Jeg har spillet de spil jeg gerne vil ind i, jeg har hentet alle opdateringerne,
men det virker stadig ikke.

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 05-01-08 13:33

Hvis du har sat computeren til at huske kode og selv logge på når du tænder, virker det nok ikke, men hvis du selv skriver koden ind så mener jeg det virker.. havde selv samme problem med min gamle com. og mener det var sådan jeg løste det.,. :D

Kommentar
Fra : Chr-Viskinge

Dato : 20-01-08 10:06

Hej Alexsh

Jeg tjekker det lige så snart jeg får min computer tilbage fra reperation, og hvis det virker, får du pointene...

Tak for svaret