/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
har en masse garn jeg gerne v
Fra : jettemichael
Vist : 515 gange
50 point
Dato : 02-01-08 16:45

garnet er væk men tak for alle henvendelser mvh jette

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-08 17:22

det var da ærgeligt, ellers kunne du ha' strikket dig en hjemmeside

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 35 point
Dato : 02-01-08 17:31

Jeg synes det var en smuk tanke, du havde, med at give garnet væk.

Men den bruger, der "fik" det sælger selv garn

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 18:36

hej ans det var jeg ikke klar over jeg troede at folk var ærlige men tak for oplysningen mvh jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 18:37

til bentjull ja det kunne jeg da jeg gør det her for at gøre andre glade så ved ikke lige hvad du mener

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 18:38

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-08 18:43

Jeg syntes også det var flot af dig jettemichael, og det jeg skrev var nu også ment som en lille spøg. Men jeg hjælper da gerne til hvis du "strikker" en hjemmeside sammen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 02-01-08 18:44

"strikker" = laver

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 03-01-08 18:07

undskyld misforstod men jeg har ingen foretning det er er bare privat har nok købt for megt garn med tiden mvh jette