/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
En pige der er uddannet massør
Fra : sødprinsesse
Vist : 1389 gange
40 point
Dato : 02-01-08 14:38

Jeg er selv uddannet, men mangler en der kan give mig den nødvendige massage...

Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt med en anden pige der også er det, som kommer fra Nordjylland..
Så kunne man hygge sig, lave mad og få den massage man altid yder til de andre...

Men jeg ved dælme ikke hvor hun lige findes... så tænkte at hun måske var her inde.

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 02-01-08 15:02

I forbindelse med dit andet spørgsmål ka du måske på de links der er der finde hvad du søger ellers lav en annonce i din lokale avis eller lign.

Mvh Sune

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-01-08 15:28

Det kan da godt være, at hun læser Nordjyske stiftstidende. - Men den blå avis er da fyldt med alle slags annoncer!

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-01-08 19:47

øhh valde er du ved at diskuterer med mig ????

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 02-01-08 20:51

Ja a- jeg er nu ikke helt sikker på det er noget for nogen af os

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 12:45

Valde tal for dig selv Tak

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 03-01-08 15:35

ø- -hh ja Sunowich!

Godkendelse af svar
Fra : sødprinsesse

Dato : 27-02-08 13:23

Tak for svaret Sunowich.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 27-02-08 17:57

Takker og Bukker