/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
USB Stick
Fra : Webbe
Vist : 333 gange
20 point
Dato : 01-01-08 19:53

Jeg har en USB 2.0 2 GB USB stick. Men når jeg prøver at åbne den via Denne Computer, så siger den at den først skal formateres. Jeg trykker derefter ja og den begynder. Lige idet der står den er færdig, siger den at der opstod en fejl. Nogen som ved hvordan jeg kommer til at kunne bruge min USB ?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-08 20:05

h-klik på denne comp.
og vælg administrer
og så vælg diskhåndtering

Nu kan du se den og i det grå område hvor der står DISK 1 (hold øje med an MB)
h-klik og vælg opgrader til dynamisk disk

VÆR SIKKER PÅ at det er den rigtige du gør det ved.

Nu kan du h-klikke på området til højre og oprette partition / formatere
Jeg ville vælge FAT 32

Kommentar
Fra : clou

Dato : 01-01-08 20:11

sæt stikket i USB porten og prøv så at genstarte pc'en så skulle computeren gerne finde stikket selv.

Clou

Kommentar
Fra : Webbe

Dato : 01-01-08 20:13

Kan desværre ikke finde Opgrader til dynamisk disk

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-08 20:44

http://tips.bsjh.dk/diskhaandtering/index.htm

Her kan du se hvordan det ser ud og eks. til venstre for canon (firkant med blå top)
der står:

Disk 1
flytbar
470 mb
online

det er det område du kan h-klikke i og vælge opgrader til dynamisk disk. (måske)