/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Packard Bell Ekstern problmer!
Fra : Christina970
Vist : 1392 gange
20 point
Dato : 01-01-08 17:50

Jeg har fået en packard bell ekstern harddisk på 500 GB i jule gave.. Det virker bare overhovevet ikke...

Den kommer op med at man kan lave en backup, hvilket jeg selvfølgelig siger ja til, og så starter den ellers, men lige pludeslig siger den, at disken ikke kan kopieres, hvorfor?
Og hvordan får jeg det til a fungerer ?

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-01-08 17:56

Du skal have tænd din USB hardisk

Når du starte din computer skan den være slukket ind til din styresystem er starte op.
så tænder du for din dell hardisk og venter til den den er klar.

Din backup er starte op men kik lige på om den står på c: inden du trykker ok, hvis den gør det skal du skifte den til den drev bogstav som din usb hardisk har og trykke ok så virker det ;)

Kan god drille lidt.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 01-01-08 17:58

du kan også finde din usb hardisk inde i stifinder og selv bestemme hvad du vil kopier over på den, så behøves du ikke bruge backup program

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-01-08 18:43

wintast + e > kan du se din harddisk

h-klik på denne comp > administrer > diskhåndtering > kan du se din harddisk ned til højre

Der står måske ualokeret 475 GB (500 GB)

Kommentar
Fra : helgec

Dato : 02-01-08 18:26

Prøv om du kan se disken i DISKHÅNDTERING

Kommentar
Fra : Eyvind