/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
har en masse garn jeg gerne v
Fra : jettemichael
Vist : 997 gange
100 point
Dato : 01-01-08 14:10

hej jeg har en masse garn jeg gerne vil af med er der nogle der vil have det bare i betaler portoen

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 01-01-08 14:32

Det lyder godt.....ville du sende per efterkrav? Du kan ringe til mig...5696 9401, og vi kan aftale nærmere. Min svigermor ville være MEGET glad, jeg har lige snakket med hende om det.....hun er interesseret også i evt. strikke nåler osv. hvis det er.
Hilsen,
creamcheese

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 01-01-08 15:38

Jeg vil meget gerne betale portoen, da jeg strikker huer, strømper og halstørklæder til varmestuerne og sådan et sted som Reden i københavn.
Du kan kontakte mig på gitte-morsing@adslhome.dk

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 01-01-08 16:30

Hejsa
Glemte at skrive at hvis du har lyst til at følge vores arbejde til varmestuerne og de hjemløse kan du følge det på www.rokken.dk samt læse de takke breve vi modtager fra de steder hvor vi sender det færdige arbejde til.
mvh

Gitte

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-01-08 17:21

Gitte.Morsing

Nemmerlig!
Jeg er også medlem på "Rokken", og det var også min første tanke, at foreslå garnet til Varmestuestrik.

Godt nytår!

Moster

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 01-01-08 21:43

skøøønt at se, at garnet ikke falder i private hænder, men hvor det kan bruges til at gøre andre glade med. stærkt gået, især da min første (hurtige og egoistiske) tanke var - det ku' jeg da godt bruge.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 02-01-08 18:52

Hvad er så lige "private hænder" !!!!!

Jeg håber da at Gitte.Morsing vil bruge garnet til "varmestuer" og ikke på egen hjemmeside

http://www.strikkestuen.dk/

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 02-01-08 19:03

Ja garnet bliver brugt til Rokken`s arbejde med strik til de hjemløse og det ville kunne ses med billeder ligeså snart garnet er her vil der blive lagt billede på Rokken.
Og hvis jeg ikke brugte det der var jeg nok ikke medlem af Rokken ret meget længere hvis jeg gjorde sådanne ting.

Fordi man har en garnforretning kan man da godt hjælpe andre med strikkede ting uden beregning, desuden går der også garn fra min forretning til brug for strik til Rokken.
Beklager dybt hvis der er endre tror det modsatte om mig for det har aldrig være i mine tanker at handle sådan.
Mvh
Gitte

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 02-01-08 19:19

Hejsa
Vil da gerne finde et andet medlem fra Rokken du kan sende det til.

Kender ikke Ans og ved ikke hvad vedkommende har imod mig.

Men der er jo et gammelt ordsprog der hedder " Tyv tror hver mand stjæler "

Gitte

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 02-01-08 19:42

hovhov, det var tidligt at skyde med skarpt her i det nye år.

private hænder, kære ans, er jo, når en hapser tænker på sig selv, og gerne vil strikke gratis
TIL SIG SELV.
j
ettemichael og gittemorsing opfatter jeg som kærlige og omsorgsfulde kvinder, som gerne vil glæde andre. sådan opfatter jeg i grunden også mig selv for det meste, men det sved, da det gik op for mig, at der var gratis garn på banen - jeg tænkte på mig selv.
de andre indlæg fik mig omgående på andre tanker, tak for det.

ans, prøv lige at nærlæse før du skyder.

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 21:23

hej gitte garnet er dit kan du tro jeg ville så bare spørge om et prpblem jeg har med en trøje og da jeg så at du solgte garn tænkte jeg så kan gitte måske hjælpe mig men en ting er sikkert garnet er dit knus fra jette

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 28-02-08 21:54

Hejsa
Jeg kan ikke forstå at garnet ikke er kommer endnu.
Mvh
Gitte

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 100 point
Dato : 28-02-08 22:13

Jeg tror, hun har haft andet at tænke på

http://www.kandu.dk/Spg115433.aspx

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 29-02-08 14:18

Det kan være, at jeg kommer til at strikke af noget af garnet - pudsig tanke

Rokke-Moster

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 29-02-08 17:47

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 29-02-08 18:06

Selv tak jettemichael

Jeg håber at det går dig godt. Det er altid svært at miste en forælder. Og det uanset alder.

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 01-03-08 09:52

til ans ja det har været hårdt jeg er ikke helt ovenpå endnu har kun kendt min far de sidste 10 år da han var alkoholiker så jeg og ham har manglet i vores liv men tak for dine søde ord mvh jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 01-03-08 09:55

til har manglet meget i vores tid desværre men han var en god far de sidste 10 år og gud hvor jeg savner ham til ans fra jette

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 01-03-08 17:59

Varme tanker til dig, jettemichael

Rokke(n)Moster