/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
har en masse garn jeg gerne v
Fra : jettemichael
Vist : 835 gange
100 point
Dato : 01-01-08 14:10

hej jeg har en masse garn jeg gerne vil af med er der nogle der vil have det bare i betaler portoen

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 01-01-08 14:16

Ja Tak! Min svigermor elskerat strikke og det er 'terapi' for hende for hun kan ikke så meget andet nu, og det hjælper til at holde hende i gang, plus det forbedrer en skulderskade.....så, hvor meget garn er det, altså hvor meget porto? Vi bor på Bornholm.
hilsen,
creamcheese

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 01-01-08 14:34

hej jeg har en hel dragkiste med garn noget et slet ikke brugt ved ikke hvad potoen til bornholm er

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 01-01-08 15:15

jeg sidder og strikker strømper og forskellige ting til mother theassa så jeg er meget brug for garn,jeg bor mellem viborg og silkeborg
hilsen barslev

Kommentar
Fra : jeb3

Dato : 01-01-08 15:29

Tja.. jeg har en del børn, der kommer for at lære at strikke, så jeg kunne da også godt tænke mig det.
Bor i Sønderjylland

Accepteret svar
Fra : Gitte.Morsing

Modtaget 100 point
Dato : 01-01-08 15:44

Hejsa
Jeg og en gruppe kvinder strikke til de hjemløse i DANMARK dem er der også nogle af, og strikker også til Reden i København er samlings sted dor kvindelige narkomaner og prostitrueret som virkelig har brug for vores hjælp, de fryser nemlig nu.

Betaler da også gerne lidt for garnet så hvis du vil sende det vil jeg gerne give lad os sige 200 kr incl porto for det.
mvh

Gitte

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 01-01-08 16:33

Hejsa
Glemte at skrive at hvis du har lyst til at følge vores arbejde til varmestuerne og de hjemløse kan du følge det på www.rokken.dk samt læse de takke breve vi modtager fra de steder hvor vi sender det færdige arbejde til.
mvh

Gitte

Kommentar
Fra : creamcheese

Dato : 01-01-08 19:36

Kære Jettemichael,
Hvor bor du selv? Jeg skal til Sjælland en gang i januar eller februar, og kan selv hente garnet hvis det er nemmere for dig. Er villig også til at giv et ekstra beløb ......udover porto. Du kan ringe 5696 9401, eller e-mail til suzy.river@gmail.com
hilsen,
creamcheese

Godkendelse af svar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 11:00

Tak for svaret Gitte.Morsing.vil du sende en adr, til mig syntes at det går til et godt formål mvh jette ps syntes det er et flot arbejde at i gør

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 11:03

til gitte morsimg min email adr. er ke-mi-re-sa@hotmail .com

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 12:20

hej gitte jeg vil meget gerne snart have en adrs. der er nemlig bud på det garn men har valgt jer mvh jette

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 02-01-08 14:58

Min Adresse kommer her.

Gitte Morsing
kirkevej 267 Tolne
9870 Sindal.

Jeg takker mange gane ikke kun på mine vegne men også dem der får glæde af det.
Hvis der er noget jeg kan gøre for dig må du sige til

Kommentar
Fra : barslev

Dato : 02-01-08 15:18

hejsa jettemichael
som skrevet strikker jeg strømper og svøb,trøjer og blebukser til mother theressa arbejde
så hvis jeg kommer i betrakning til lidt garn vil jeg blive mega glad.

med venlig hilsen

Marianne barslev
grønnegade 3
8620 kjellerup
bangbarslev@mail.tdcadsl.dk

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 02-01-08 16:39

hej barslev det er væk der var mange om budet gik til nogle damer der strikker til de hjemløse og reden for narkomaner mvh jette

Kommentar
Fra : jettemichael

Dato : 16-03-08 18:18

til gitte morsing nu sakl jeg gøre alvor af at sende det garn men min verden har stået lidt stille har ikke rigtigt kunne tage mig sammen til noget undskyld mvh jette

Kommentar
Fra : Gitte.Morsing

Dato : 16-03-08 18:42

Hejsa
Glæder mig meget til at modtaget det.
MVH
Og tak
Gitte