/ Forside/ Karriere / Penge / Investering / Spørgsmål
10  miritdk 860
sprogfil
Fra : okjk
Vist : 613 gange
100 point
Dato : 31-12-07 10:27

Hej kan nogen hjælpe har hentet programmet photofiltre, men har bøvl med at installere den danske sprogfil, selvom jeg synes jeg følger anvisnigerne - det kan ikke lykkes at udpakke sprogfilen - når jeg gemmer den i systemmappen til photofiltre står der blot en masse ulæseligt krims krams - men pogrammet kører fortsat på engelsk.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 31-12-07 10:36

Du skal ikke installere noget!!

Sprogfilen - xxxxx.PLG - skal kopieres/lægges i mappen Drev:\Photofiltre!!

Min version 9.1.0 starter på dansk selv om der er både engelsk og dansk sprog installeret, kan ikke se hvor man skifter - evt. prøv at fjerne den engelske PLG fil fra \Photofiltre og genstart programmet! (ikke slette den!)

/Torben

PS.
På samme måde lægge evt. Plugins i mappen \Photofiltre\plugins - hvis du da ikke vælger at hente hele pakken med alle plugins - den installerer automatisk!

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 31-12-07 10:36

Citat
Dobbeltklik nu på sprog filen (TranslationDA_1.exe.) denne vil nu pakke sig ud på dit skrivebord, og hedder “TranslationDA.plg” filen skal ned i den nye programmappe som PhotoFiltre har dannet.(C:/Program/PhotoFiltre). Du kan herefter godt fjerne den engelske sprogfil “TranslationEN.plg”

Taget herfra og det virker http://www.villysonnichsen.dk/FotoFiltre.html

Godkendelse af svar
Fra : okjk

Dato : 31-12-07 10:51

Tak for svaret bentjuul.
Jeg synes jeg havde gjort som beskrevet , men åbenbart ikke - men nu virker det - godt nytår og tak for hjælpen

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 31-12-07 11:02

Øeeeh - skrev jeg ikke det samme!!

Godt Nytår..............

/Torben