/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Playstation 3 hjælp.
Fra : johnnyskovnielsen
Vist : 519 gange
200 point
Dato : 30-12-07 18:58

davs
har sådan en ps3, en 40 gb der ikke kan tage ps2 spil, men kan man downloade spil til den? har hentet de demoer og ting man kan inde fra ps-shoppen, men hvad med kopier osv, som man har kunnet med alle de andre playstationer...
Har også hørt man kan lægge windows ind på sådan en playstation, men er der nogen der har erfaringer eller noget om det? for der er ingen man har hørt der har haft meget succes med det synes jeg...
på forhånd tak..:)
- Johnny

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-12-07 19:22

Citat
men hvad med kopier osv

Det er desværre IKKE lovligt - så ville der ikke være nogen der lavede spil til dem.....

Det er KUN egne ting der må kopieres....

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 30-12-07 19:37

Mit private orakel siger at det slet ikke er muligt at spille ps2 spil på en ps3 - ligegyldigt om du skulle kunne købe dem et sted.
Dit andet spørgsmål mener han du har misforstået. Man kan bygge en Xbox om til at kunne køre windows, men ikke en ps.

Ps3 er så vidt jeg har forstået et ualmindeligt dårligt køb som ikke bruges her i familien

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 30-12-07 20:33

Playstation3 på 40mb er alt for lille til at kunne spille ps2 spil, ærgeligt at du ikke fik købt en på 60mb, for så var problemet løst.

Nu får Amerikanerne en på 80mb, men den kommer ikke til Europa

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-12-07 22:05

Helt forkert...

Hva snakker "Olesen-50" om... 40-60Mb--- ?

Du har en model 40GB og så vidt jeg ved at Playstation3 ikke hacked endnu.
Derfor er det ikke "muligt" at have kopier til den.

Det med Windows er nok muligt, men har ikke set nogle som har gjort det...

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-12-07 22:05

PS

Det er muligt at spille PS2 spil på PS3, her virker det da...

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 30-12-07 22:18

Ps3 er så vidt jeg har forstået et ualmindeligt dårligt køb som ikke bruges her i familien [Blink]

PS3 Vil være et godt køb. Du for en BlueRay-afspiller.

tror du har svært ved at kombinere en BR-afspille og en "ny"-konsol til den pris..

Kommentar
Fra : Bjarkan78

Dato : 31-12-07 01:17

Alt kan lade sig gøre selvfølgeligt kan du spille kopier og selvfølgeligt kan du få både windows og linux på MEN det hele er imod reglerne (forbudt) og død besværligt

40Gb udgaven kan ikke spille ps2 fordi den ikke indeholder det særlige program som var i 60Gb udgaven (amerikanske og japanske udgave havde desuden en speciel chip til dette formål, den er sparet væk i europa udgaven)

Angående 80Gb udgaven i usa så kommer den nok også engang herhjemme men det er faktisk ikke specielt vigtigt da det er ret nemt at udskife størrelsen på HDD, ved dog ikke om 80Gb udgaven er født med den funtion til at optage tv og til at aspille musik som vi gerne snart skulle få at se i DK (måske er det kommet min ps3 er brændt sammen :( )