/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Hjælp.... er kørt fast
Fra : pingolf
Vist : 297 gange
20 point
Dato : 30-12-07 17:31

Kan ikke finde en driver til lydkoret....
Motherboard er et Asus A7N266-VM

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-12-07 17:37
Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-12-07 17:54

Er det et lydkort det sidder i bundkortet eller som PCI ??????

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-12-07 18:00

Jo, min ven driveren ligger på din installations cd'en til dit bundkort ,har du kigget på Chipset,du skal installer den manuelt .

Kommentar
Fra : severino

Dato : 30-12-07 18:01

Det kan somme tider hjælpe at søge på en driver til den lydkreds som er i maskinen. Så her må du ind og se på indmaden, og finde lydkredsen.

Denne metode måtte jeg bruge en gang, hvor jeg skulle have en gammel slæde op at køre igen, for nogle bekendte, da de hverken havde software eller noget andet der kunne bruges, og de ville heller ikke ofre noget på maskinen, da det var børnene der blot skulle bruge den til at spille på.

Men jeg tror ikke at din maskine er så gammel!

Kommentar
Fra : pingolf

Dato : 30-12-07 18:43

Har ikk nogen installations cd. og lydkoret sidder i bundkoret

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 30-12-07 18:48

Er det en lånt computer som ikke kommer tilbage????

Kommentar
Fra : pingolf

Dato : 30-12-07 18:55

nej slet ikke... Det er en min kæreste datter har fået, til skole brug.
Og som jeg formateret for at rense den...
og det eneste vi ikke fik med var cdèn med driver..

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 30-12-07 20:25

Som peet49 har sagt

http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-dk

I Select Product vælger du Motherboard

I Select Series vælger du Socket A (462)

I Select Model vælger du A7N266-VM

Tryk Search og du kommer til siden hvor du trykker på Drivers og der ligger Audio driveren (som er en kombineret driver)

Kommentar
Fra : pingolf

Dato : 30-12-07 22:09

Mange tak for hjælpen......
Har fundet det jeg skal bruge, så nu virker det..

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-12-07 09:03

Fint- så husk at lukke spørgsmålet, et godt nytår ønskes alle i tråden.