/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
God pasta kogebog?
Fra : Jesperkg
Vist : 1427 gange
100 point
Dato : 29-12-07 03:25

Jeg søger en god kogebog med pastaretter.
Det skal f.eks. være opskrifter som carbonara, bolognese, alfredo m.m. Altså de helt "almindelige".
Har en bog der hedder pasta basta, men syntes de retter der er deri er alt for specielle for mig. Der er alle mulige eksotiske retter, men søger bare en bog med alle de kendte opskrifter.

Kommentar
Fra : Thomas.Haugaard

Dato : 29-12-07 10:37

Den store pastabog, brugsens pastabog eller søg på nettet

Men Pasta Basta er faktisk noget af det bedste der findes mon ikke du bare skulle øve dig i at læse kogebøger som er beregnet på dem der har lidt øvelse i at lave mad.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-12-07 11:34
Kommentar
Fra : gedestalden

Dato : 26-01-08 17:19

prøv "den store pasta kogebog" udgivet af forlaget Könemann

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 19-03-08 11:59

Hvad så... er det hele gået i spaghetti for dig, siden du ikke har lukket dit spørgsmål
God påske

Kommentar
Fra : Jesperkg

Dato : 19-03-08 12:55

hehe, har desværre ikke rigtig fundet nogle pastabøger som jeg kan bruge

Annuller spørgsmålet
Fra : Jesperkg

Dato : 19-03-08 12:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål