/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
lav en hjemme side gratis
Fra : thomashansen007
Vist : 1262 gange
100 point
Dato : 28-12-07 02:31

hej alle sammen

www.webbyen.dk den er ikke så god men den går
www.123hjemmeside.dk den er fin

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 28-12-07 02:35

Hvad er spørgsmålet er det ikke nærmere et tip ?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-12-07 02:42

Citat
www.123hjemmeside.dk den er fin

Men den er kun gratis i 30 dage - så få dig hellere et gratis webhotel her http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 og anskaf dig et domænenavn.

Og med det gratis hjemmesideprogram KompoZer, så kan du lære at lave dine egne hjemmesider.

Hentes her nederst på siden http://kimludvigsen.dk/programmer-internet-kompozer.html hvor der også er en guide til programmet.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 28-12-07 09:19

Holder du Komputerbladet, så får du 123 hjemmesiden gratis, som abonnent af bladet. Personlig synes jeg denne hjemmeside er træls og kedelig, måske fordi - alle og enhver har den. Lidt variation TAK!
MVH Akle

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 28-12-07 13:14

Er webbyen dårlig?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-12-07 05:14

Gratis hjemmeside uden reklamer: www.frip.dk

Find flere hjemmeside udbydere, både danske og udenlandske, hér: www.internetplads.dk

</MOLOKYLE>