/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Sletning af Profil
Fra : Brygger1957
Vist : 369 gange
45 point
Dato : 27-12-07 22:56

Overrasker mig egentlig ikke.
Tit kan sådanne firmaer slet ikke kontaktes.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-07 23:01

??? hvis du mener at kontakte Kandu, så har du helt ret, du kan skrive, men hvis du får svar, er det som at vinde i lotteriet

Du kan ikke blive meldt ud af kandu, men du kan lade være med at reagerer på mails mm

Men bliv du her bare, man ved aldig hvornår man lige har et spørgsmål, som sikkert nok kan blive besvaret her på kandu

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-12-07 23:04

Nååå nu kan jeg se, at du har haft stillet spørgsmålet lige før og at du har fået svar