/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Trådløs / Spørgsmål
10  peet49 1440
Jabra headset
Fra : mort1760
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 27-12-07 22:20

Jeg har lige købt et Jabra BT500V headset i dag... der er bare et problem, og det er at den ikke vil tænde... jeg har ladet den op, men den vil ikke... når den står og lader op blinker den røde lampe, som den i manualen siger at det er når der ikke er ret meget strøm på.... og når den lader skal den være konstant... nogen der kan hjælpe????

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-12-07 22:26

HHMMM som udgangspunkt, siger min lærdom mig, at batteri drevne "dimser", skal oplade, uafbrudt i 24 timer, før de tages i brug.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-12-07 22:29

Du skal bare lade den sidde med strøm på.

Har en tilsvarende, og det tager ca. 20 timer. før den er klar - første gang.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 27-12-07 22:50

PYYHHH...

Dejligt, at ens børnelærdom, trods alt ikke er blevet for gammel, i mellemtiden

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 28-12-07 10:42

Hmmmm! Min og sønnikes var der strøm på, da vi åbnede (den lukkede) pakke/kasse - Julemodellen med lidt ekstra i kassen.
For mig lyder det til, at der er tale om et deffekt bateri

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 28-12-07 12:03

Hmm, nu har den ligget med strøm på hele natten, men den blinker stadig rødt.. ikke at lampen tænder og slukker, men svag rød og så stærk rød, nogen gange hurtigere og langsommere...

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 28-12-07 16:50

Ind forbi butikken og lad dem tjekke / råde & vejlede. Hvis købt på nettet, så ret henvendelse til dem, og få at vide hvordan du skal forholde dig.
Jeg holder stadig på et deffekt bateri og/eller headset.

Kommentar
Fra : mort1760

Dato : 31-12-07 12:21

Nu har jeg fået den byttet til en BT250V, og den virker :D

Godkendelse af svar
Fra : mort1760

Dato : 31-12-07 12:22

Tak for svaret CLAN.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 02-01-08 13:00

Velbekomme... og takker for points