/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Kan ikke sende e-mail
Fra : bibsamie
Vist : 628 gange
500 point
Dato : 27-12-07 17:15

Hvorfor kan jeg ikke sende e-mail fra min pc jeg kører Vista Ultimate når jeg vil afsende en e-mail flyttes den til udbakke og så sker der ikke mere, en ag disse kan jeg end ikke slette igen.

Hvad er problemet ???

mvh
Per

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 27-12-07 17:31

I dit e-mailprogram:
Funktioner --- konti ---- post ---- Pop3.mail.dk
Det virker på min.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-07 17:34

stilkene

bare ikk på min desværre

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-12-07 17:54

hvad er det for et mailprogram du bruger?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 17:57

Det er fordi du har sat den til IKKE at sende med det samme.....

Tryk på send/modtag en gang til.....

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-07 18:08

valde

det er vindows mail

Refi

har prøvet adskillige gange uden held

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 18:11

Forkert opsætning af konto, den er lidt mere kriglet at sætte op, end Outlook Express synes jeg

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-07 18:13

o.v.n.

det underlige er at den har virket i ca 4 måneder.

mvh
Per

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 18:19

Det skrev du så ikke i spørgsmålet, når du klikker Send/modtag, kommer der så ikke en fejl af en slags, server timeout ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 18:19

Nogen har pillet ved dine indstillinger

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 18:21
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 18:23
Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 18:25
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 27-12-07 18:37

Ja - hvis jeg fik det problem med min mail, så ville jeg kunne bruge den webmail den er knyttet til

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-07 19:12

o.v.n.

nej der sker intet

men jeg har en meddelse i udbakken jeg ikke kan slette den siger at der er opstået en fejl !!

mvh
Per

Kommentar
Fra : mulle-mor

Dato : 27-12-07 21:29

Hvorfor får du ikke bare en gmailkonto. Efter jeg er begyndt at bruge gmail, har jeg ingen problemer - og jeg får heller aldrig en virus i mail mere. Bare et forslag.
Hilsen Mulle.
obs. Desuden kan du åbne din gmailkonto fra en hvilken som helst pc og checke dine mails.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 27-12-07 21:56

mulle-mor

tak for forslaget men vi har noget specielle mail adresser som ikke kan kører under g mail.

mvh
Per

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 22:02

Citat
den siger at der er opstået en fejl
ja men hvilken fejl

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 28-12-07 10:28

o.v.n.

gjorde den bare det så kunne det jo løses (eventuelt)

mvh
Per

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-07 14:22

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=14229 prøv at kontrollere at opsætningen er korrekt

http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5468 og om du sidder med for gamle oplysnniger

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 29-12-07 14:23

pa.. prøv dig frem om det virker med smtp eller asmtp forresten

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 29-12-07 14:39

mirit-dk

jeg har lidt travlt lige nu men vender tilbage senere, efter at have prøvet dit tip.

mvh
Per