/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvordan aabner en nokia 6020 ?
Fra : tinemathiassen
Vist : 384 gange
100 point
Dato : 26-12-07 22:28

Hvordan aabner en nokia 6020 ? type rm30 lukket fra orange i Spanien..
Ved at der er en kode, men ikke hvordan man gor?? Ved nogle det?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 26-12-07 23:48

Tyvekoster lukkes effektivt. Du må hellere levere den tilbage til ejermanden.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 27-12-07 00:25

Nu ser det ud som om spørger har forretning i Spanien, så måske er spørger kommet ærlig til sin Nokia, hvorfor altid så mistænksom du kan søge på unlock nokia 6020 og få en masse resultater, her en af dem: http://www.mrunlock.com/unlock-nokia-6020-p-90.html er du heldig finder du en måde at gøre det helt gratis

Kommentar
Fra : tinemathiassen

Dato : 27-12-07 08:52

Hi den er bare brugt i spanien i et aar, og nu vil jeg gerne have den til at virke med sim kort her i DK..

Kommentar
Fra : ryllemand

Dato : 30-12-07 22:36

Det kan være den er låst til den spanske netværksoppratør
du skal ind i menuen : konfiguration og stille mobilos om...?
HVIS den ærlig, burde det kunne lade sig gøre

Kommentar
Fra : tinemathiassen

Dato : 31-12-07 10:00

hvordan gor jeg det? Jeg har nemlig 5 af de samme, som vi har brugt i et aar, og nu vil have til DK?