/ Forside/ Interesser / Helbred / Ernæring / Spørgsmål
10  erling_l 304
Skål/
Fra : madmax2
Vist : 489 gange
79 point
Dato : 26-12-07 19:23

Fik du hvad du IKKE ønskede_ ondt i mavsen eller bare ondt-

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 26-12-07 19:31

wæm ssssssssssssaage skålllllllllllllllll

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 19:36

Citat
Fik du hvad du IKKE ønskede

Nej da.....

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 79 point
Dato : 27-12-07 01:01

Max er det drengen herfra du mener ???? http://www.kandu.dk/spg114469.aspx
så ville jeg da også gerne hører fra ham suk

Mvh Sune

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 27-12-07 07:17

Citat
Fik du hvad du IKKE ønskede

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 29-12-07 21:05

Citat
Max er det drengen herfra du mener ???? http://www.kandu.dk/spg114469.aspx
så ville jeg da også gerne hører fra ham suk

Mvh Sune

nope.. kan tåle mindre.......++++

Godkendelse af svar
Fra : madmax2

Dato : 29-12-07 22:16

Citat
Jeg syntes også at det er helt rart at der er nogle her der ka se forskel hvornår noget er sjovt og ikke Det er jo faktisk et dybt alvorligt spørgsmål Jeg kendte en dreng på din alder ja jeg skriver kendte for nu ligger han på snesere kirkegård hans forældre var vant til at han drak lidt og så blev det til mere og det blev vinter som det jo er nu og sprut skulle der til og pludselig til en fest blev det til endnu mere han blev dårlig og gik udenfor med for lidt tøj og kulden sørger for at sprutten slår endnu hårdere da han senere blev savnet ved festen ledte noglæe efterham og fandt ham læggende udenfor halvt bevidstløs af sprut/kulde .Hans forældre blev kontaktet de hentede ham som de havde et par gange før og hjalp ham ind på sit værelse så han ku sove den ud. Næste morgen var han desværre død. Han sku nok have været på hospitalet til observation / udpumpning Det må de stakkels forældre leve med resten af deres dage Mit råd til dig er lad dog sprutten stå og øv dig med et par øller eller noget vin hvis du skal være lidt i humør,sprutten skal du være yderst varsom med da den er en lumsk medspiller

God og hyggelig fest med pigerne

Mvh Sune

Man lærer så længe kan/du er her.
Men er du en anden bruger, så havde man sikkert svaret på en anden
MÅDE_________eller ?

Kan KUKN sige det GØR MIG ONDT at møjunger
knap og nap 11 år skal sidde med en flaske i hånden,
enten fordi ÆLDRE / familie /andet ikke orker hore på dem.

Men NU omdage, tvivler jeg på at det er Familien
NÆRMERE omgivelserne der er problemet.
Forstå den endelig forkert_ men er
vi ikke blevet FOR SØDE ved poderne.

Selb en hund fik ______SÆT sig.
Bare for at tigge, hvilket VEL kun kan betragtes ? som normalt,

MEN OG ALT ANDET___noget er der GALT.

Lad være med at svare på denne, dem er røget på det evige NET........

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 29-12-07 22:17

GLEMTE _______NEJ det var ikke det__ jeg tænke PÅ.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 29-12-07 22:19

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 29-12-07 22:21

Men syntes____hvis det er forældrene
der spørher herinde________________

LOL_______
Men orker IKKE at nærlæse ALT