/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
Øhhh hvordan er det lie ???
Fra : Sunowich
Vist : 733 gange
50 point
Dato : 22-12-07 23:46

Sidder lige og ser at nogle af top 10 brugerne på en given side er markeret blå hvoffer er det nu lige at det er sådan Ka ikke huske så godt lige nu og at sætte mig ind i det ved at søge .....jae så er dette måske lettere

Hav en god nat og så er der jo ca. kun en dag til ham ders føsdag

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-07 23:49

Det skulle betyde at personen er online, men det passer ikke altid,

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-12-07 23:51

Og fra man er logget af og til "lyset" går ud, går der også et stykke tid. Jeg har oplevet at stå som online, uden at være det, men så hjælper det, når jeg sletter cookies og midlertidige internetfil og sidst men ikke mindst, rydder siden

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-07 23:53

Det betyder at denne profil er online - men den kan godt lyse selvom vedkommende ikke er "På" og lyse længe efter at profilen er gået.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-12-07 23:57

Du må også godt.

Du glæder dig vel til "ham ders" føsdag!

Om brugerne er blå eller grå kommer ud på et.

PS, jeg kan da se en bruger der er blå, det til trods for at vedkommende ikke har været logget på kandu i en uge.

God

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-12-07 01:09

Lige nu er Eyvind blå, og det skulle betyde at profilen skulle være tilstede i forum, men det kan du ikke regne med, der har før været lignende spørgsmål som jeg har været inde og læse, når jeg kommer fra arbejde ca. kl. 01, ingen af dem der lyste blå i de tilfælde som jeg har checket, har været logget på den dato

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 50 point
Dato : 23-12-07 06:15

Sunowich -> Du skaL IKKE lytte tiL DE ANDRES VRØVl

Det er simpeLTHEN BRUGERNES SINDSTIlstand der kan afLÆSES

nOGEN ER grå og kedeLIGE+

NOGEN ER BLå i hovedet af raseri.+

NOGEN RØDE I HOVEDET AF SKAM

.+.+MENS andre ER grønne af misundeLSE

.+.+og så er der dem der er hvide i hovedet af skræk.+

Som du kan se er LANGT DE Fleste:+ rasende kedeLIGE +

</moLOKYle>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-07 08:49

Jeg stemmer på molos forklaring.
Det er hermed vedtaget.
God Søndag

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 23-12-07 11:10

hey molokyle

det var en meget interessant vinkel

og
her er lidt mere om .........

billedbeskrivelse og billedanalyse:
http://www.inerisaavik.gl/fileadmin/user_upload/Inerisaavik/Mat_uv/Forloeb_dk/billedbeskr_dk.pdf

farvernes betydning:
http://www.hogm.net/blog/public/files_upload/farver.pdf

farver og sjæl,
"Farver er som lys, der forvandler selv de mørkeste kroge"
http://www.extradimensions.dk/ED_Farver_og_Sj%C3%A6l.htm

og...

og og....

og og og...

(for der findes jo meget mere hvor det kommer fra !!)

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 15:25

Jeg er ikke flov men solskoldet her i Smørumsolen.

Ps. I øvrigt er min forklaring den bedste men ikke absolut den rigtige.

Godkendelse af svar
Fra : Sunowich

Dato : 23-12-07 16:41

Tak for svaret molokyle.Du er sku godt nok dem mest hyggespredende jeg kender her i dette forum såe blir sku nødt til at give dig topkarakterer for den bedste besvarelse hvad enten korrekt eller ej

Ka i alle have en Nisseme god dag i morgen når det er ham ders føsdag og vi får gaverne

din poient og godt din

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 17:06

Meget kan siges om Molokyle..........................men ikke point

Eyvind.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 18:39

MissBe ->

1.) http://susanne.list.person.emu.dk/farvel.htm

2.) http://www.idamarie.dk/idamarie/Farvelaere/kompendium.htm

"Der ka' siges rigtigt meget om Molokyle"

..og dét bli'r der !!!

Takker "Son o' a Witch" for påængårnø

</MOLOKYLE>