/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Heh, hvad laver du?
Fra : Kit1986
Vist : 550 gange
20 point
Dato : 22-12-07 22:24

Hey

Hvad laver du når din kæreste ikke er hjemme??
Noget han absolut ikke må vide du gør.. Heh..

Jeg har mine vaner.. Jeg ordner mine fødder, sidder og stirre og ordner mit ansigt i en time, skriver dagbog, synger højt med på sange i raioen, danser rundt..

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-12-07 22:25

Du skal ikke snage, typisk kvindesladder.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-12-07 22:39

Du lyder meget normal..... af en kvinde at være men hvad du vil med den klovn, (mildt sagt) som du er kæreste med, fatter jeg simpelthen ikke

Kommentar
Fra : iah

Dato : 22-12-07 23:04

OG?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-12-07 00:22

En fortsættelse af ham der Extrem pornofyren ????
God jul 1 dag tilbage til ham ders føsdag

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-12-07 00:24

Ups glemte at svarer med hvad jeg laver Piller næse og nyder stilheden hi hi og tænker hvor stort hendes forbrug er denne gang men vi har hver sin økonomi når de faste udgifter er betalt såe det må hun jo selv om

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-12-07 01:35

Jeg tegner..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 23-12-07 01:38

Citat
Jeg tegner..

Tissemænd...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-12-07 08:41

Så vend billedet 180 grader nu og da....til en afveksling

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-12-07 14:24

Klumme mener åbenbart at han skal bestemme hvem der må være kæreste med hvem, interessant...

Når jeg er alene hjemme ser jeg de film på TV som fruen ikke gidder se.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-07 14:51

Jeg sprængte en and lige før.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-07 14:51

Meget godt fordrejet Bertel

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-07 14:57

Bare det var så vel, så ville skilsmisseprocenten falde betydeligt. Godt nok var der nogen, der aldrig fik en mage, men så må de jo lære at te sig ordentligt

Kommentar
Fra : achton

Dato : 23-12-07 15:53

Scanner glasplader, forsøger i det mindste.

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-12-07 16:01

Klumme, hvorfor skulle Kit1986's kæreste blandes ind i dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-07 16:34

Jeg ved ikke rigtig hvad du har gang i Bertel, men jeg bemærker, at du ligeledes er inde i denne tråd, uden at tilføre den noget brugbart i forhold til spørgsmålet.

Sååå jeg må nok udtrykke de forjættede ord: "Hvad rager det dig". Det blir en sag mellem Kit og mig... fes den ind Bertelnævenyttig Godt......

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-12-07 16:53

Klumme, jeg var blot træt af at du igen følger at du skal lege moralsk politibetjent på andres vegne.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-12-07 16:59

Teil med en krusantemunbompe??( staveplade)

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-07 17:58

Ja sune plade og and landede 200 km herfra.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-07 18:14

Havregrød til juleaften.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-07 18:29

Surt show Bertel.

Men det bliver stadig en sag mellem Kit og mig, og rager derfor stadig ikke dig. Det forekommer en "anelse" nævenyttigt det du foretager dig. Har du ikke andet at lave? Forslag: Opret en tråd og bekost lidt point, hvis du vil tilsmudse mit image. Så har du lidt at lave i juledagene

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-12-07 18:34

Klumme, hvordan kan dine moralske opkast, vedrørende kit's kæreste, serveret i et offentligt forum, være en sag mellem dig og kit?
Jeg forsøger ikke at tilsmudse dit image, det klarer du fint selv.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-07 18:40

Hvor i dette udsagn ,ser du noget moralsk opkast?

Citat
men hvad du vil med den klovn, (mildt sagt) som du er kæreste med, fatter jeg simpelthen ikke

SKulle du ikke ansøge om at få lidt skolepenge tilbage. Faget "Dansk litteratur analyse" har da indbragt dig et bragende 03, som som du udelukkende fik for fremmøde.

Baj Baj Bertel.... jeg gider ikke dit ævl mere. Resten tar jeg med Kit

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-12-07 18:55

Kandu's selvudnævnte moralske vogter kunne ikke tåle at blive modsagt.
Igen gjorde Klumme sig til grin.
Igen blandede Klumme sig i et spørgsmål uden at have noget bidrag, men udelukkende for at lukke moralsk gylle ud.

Jeg tvivler på at Kit, eller nogen anden, er interesseret i Klummes moralske opkast.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-12-07 19:14

Jo jeg tåler godt at blive imodsagt, men du siger mig jo ikke imod. Du pæreævler bare.

Du er fuldstændig kongolilla i fjæset af ophidselse, fordi jeg ikke reagerer på dit imbecile nonsens. Pas på blodtrykket gammelfar LOOL

Jeg ved godt jeg skrev Baj Baj... jeg ved osse godt, at det normalt betyder, at man ikke gider kommentere mere (så er du fri forat skrive om det LOOL) men jeg faldt for fristelsen til at se dig for mig, siddende ved tastaturet med sitrende hænder, livsfarligt ophidset for ikke at glemme den kongolilla farve i dit fjæs LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL IDIOT

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 23-12-07 23:37

Klumme synes lige at han ville gøre os alle opmærksom på at han stadig ikke har noget at sige.

Kommentar
Fra : Kit1986

Dato : 27-12-07 00:57

Hold da op.. Jeg ved godt han ikke er den mest propulære herinde, efter mit sidste indlæg.. Jeg havde brug for svar.. Jeg fik dem.. Og en masse a tænke over.. Nyt emne.. Jeg ville bare vide hvad i lavede når i var alene hjemme.. Kan se i diskutere en del om "Kit og hendes kæreste".. Hvilket så også er forståligt.. Men.. Det handler jo ikk om ham mere.. :s

Kommentar
Fra : justaangel

Dato : 05-01-08 11:44

Jeg skriver digte, dyrker motion og læser bøger, når kæresten ikke er hjemme og jeg skriver en masse breve, som jeg ikke altis kan få fred til, når han er hjemme :)

Kommentar
Fra : puzz

Dato : 08-01-08 13:22

spiller fisse,tager billeder af mig selv og sletter dem igen... LOL )