/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Out of range
Fra : coehlen
Vist : 516 gange
100 point
Dato : 22-12-07 19:23

Min PC er begyndt at crashe.
rød OUT OF RANGE på sort skærm - derefter genstart.
Det sker især, når den "laver noget". Scanning med AVG, AdAware, defrag og lignende.
Hvad skal jeg rette min opmærksomhed mod for at finde fejlen ?

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 22-12-07 20:57

Hvad skal jeg rette min opmærksomhed mod for at finde fejlen ?

Det kan være mange forskellige årsager men højst sandsynligt varme, prøv og følg denne vejledning > http://fromsej.dk/html/rens.html

Hjalp det??

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 22-12-07 21:05

Jeg finder skruetrækker og støvsuger frem - og vender tilbage med yderligere oplysninger
Foreløbig tak.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-12-07 01:27

Højst sandsynligt dårlig forbindelse mellem skærm og computer.

Kommentar
Fra : Josph

Dato : 23-12-07 08:27

Hej

Jeg er bange for at det er din hardisk der trænger til at blive formateret.

Så tiden er til at få lavet backup nu så du ikke midster noget, derefter formatere harddisken.

Held og lykke

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 23-12-07 08:37

Out of range skrev min egen skærm da jeg havde glemt at sætte stikket i.

Tjek med en anden skærm...........

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 23-12-07 13:33

Lad nu lige coehlen blive færdig med hans julerengøring – og så ta’ vi den derfra…

Kommentar
Fra : coehlen

Dato : 23-12-07 17:40

Julen er jo ikke lige tiden til at rydde spisebordet og rigge til med adskilt computer og støvsuger !
Men når jeg har fået det gjort, skal jeg nok vende tilbage og fortælle om resultatet.
Tak og GOD JUL til jer alle.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 23-12-07 20:41

PRØV LIGE AT SE EFTER HVOR MEGET/lidt PLADS DU HAR TILBAGE PÅ DIN HARDDISK.