/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Grafikkort
Fra : VlGGO
Vist : 456 gange
20 point
Dato : 22-12-07 11:21

Jeg har tænkt mig at købe en computer fra aldi d. 27/12 men jeg ved ikke noget om hvor godt grafikkortet er:
Intel® Graphics Media Accelerator 950.
Baseret på PCI-Express teknologi inkl. PCI-Express x16 Extension slot.

Kan nogen hjælpe mig?

Vh Viggo

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-07 11:24

Det kommer an på hvad pcen skal bruges til. Det er ikke just beregnet til de nye spil, men kan da sagtens klare de lidt ældre. Det er et onboard kort der ligger på bundkortet der bruger af de samme ram. Men der kan sagtens købest et andet og smide i

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 30 point
Dato : 22-12-07 11:25

- fra Zepto:

Intel Graphics Media Accelerator 950
Baseret på Intel Graphic Media Accelerator 950 gør at denne notebook har et hurtigt grafikkort til afvikling af alle husets digitale indhold som DVD, AVI, og HD-DVD film.
Denne løsning er lavet for optimal udnyttelse af batteriet hvilket gør denne grafiske løsning optimal og med dynamisk allokering af videoram på op til 224MB gør at der ikke bruges unødvendige ressourcer fra resten af systemet.

God Jul

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-07 11:30

Men hvis du ikke skal spille spil er det er fin pc. Vær ikke bange for at købe den og afprøv den endelig for du kan altid levere tilbage,

Citat
- garanti
Kære kunde!

Hos ALDI kan du returnere dine varer senest 1 måned efter købet - mod forevisning af kassebon og uden nogen form for forklaring. Denne returret gælder for alle varer, der ikke er levnedsmidler. Du får naturligvis dine penge tilbage.

Køber du en ALDI Aktuelt-vare med producentgaranti, medfølger der et garantibevis. Hvis du senere får behov for hjælp, bedes du benytte dig af producentens kundeservice. Derfor skal du gemme både kassebon og garantibevis.

Dine juridiske rettigheder som forbruger (krav på udbedring af manglen/omlevering, ophævelse af købet, afslag i prisen, krav på skadeserstatning eller erstatning for afholdte udgifter) begrænses ikke af disse garantier.

Vi ser frem til at se dig hos ALDI

dit ALDI-team

Kommentar
Fra : VlGGO

Dato : 22-12-07 11:51

Mange Tak for det :D

Godkendelse af svar
Fra : VlGGO

Dato : 22-12-07 11:52

Tak for svaret Stouenberg.

lige hvad jeg manglede.. Men kan man godt spille css og warcaft med det kort?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 22-12-07 12:35

- helt ærlig, jeg aner det ikke Viggo. Find ud af hvad spillene kræver fysisk, for at kunne afvikles uden problemer og sammenlign med Medion maskinen...

Mvh Steen