/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Windows movie maker
Fra : Maja007
Vist : 392 gange
35 point
Dato : 21-12-07 21:19

Hejsa..
Jeg har lavet en lille film i windows movie maker, men nu kan jeg ikke afspille den i en normal medie afspiller som winamp foreksempel.. hva skal jeg så gøre?
Hilsen Maja

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 21-12-07 21:32
Kommentar
Fra : Maja007

Dato : 21-12-07 21:34

Taak..
Men det er sådan at jeg skal sende den til en, som gerne skulle kunne afspille den i en helt almindelig afspiller..

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 21-12-07 21:37

Hvordan har du gemt den (og som hvad) ????

MVH

Kommentar
Fra : Maja007

Dato : 21-12-07 21:39

Så vidt jeg kunne se da jeg gemte den stod der at det var en windows movie maker fil, så det er vel en helt speciel en eller?
Prøvede nemlig at ændre filen inden jeg gemte men der var kun den der hed windows movie maker fil..? giver det mening?

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 21-12-07 21:42

Hvad hedder filen????

MVH

Kommentar
Fra : Maja007

Dato : 21-12-07 21:44

Når jeg går ind og klikker på egenskaber står der at filtypen er en: Windows movie maker-projekt.. Det er det eneste der står om filen..

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 21:56
Kommentar
Fra : Maja007

Dato : 21-12-07 22:20

Hvilket program skal jeg havde fat i madmax2?

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 22:39

Disse plejer at hjælp på det hele.
http://www.free-codecs.com/download/K_Lite_Codec_Pack.htm

Kommentar
Fra : Maja007

Dato : 21-12-07 22:42

Jeg har faktisk fundet ud af det nu.. fandt en eller anden engelsk hjemmeside hvor der stod noget om hvad man skulle gøre.. :D

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 22:43

Ellers kan det være, at du har gemt den forkert, og i forkert format.
Hvilket jeg tror, da du kan hente og gemme i MovieMaker
Kan ikke lige huske det, men den skal gemmes som du har lavet den, + SOM NY ? EKSPORTER
og gem som avi eller wmv / eller andet format, kvaliteten afgør du samme sted.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 22:44

Må vi høre det, hvis der skulle blive søgt på spørgsmålet

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 21-12-07 22:56

Når du gemmer den så skal husk at vælge (gem filmfil) og ikke gem projekt elle projekt som

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 23:05

Når du gemmer den så skal husk at vælge (gem filmfil) og ikke gem projekt elle projekt som
Lige der ville hen + lidt codex

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-07 23:51

Når du gemmer projektet blir det bare en projektfil i mowiemaker så skal du trykke påp exporter så laver den filen til en mediaplayerfil og så kan du sende den til hende ellers ska hun også have mowiemaker for at åbne den hvis du ikke exporterer
Når den så er i wmf kan du jo selv bestemme hvad foe en afspille der skal åbne den ved at højreklikke på filen og vælge åbn med og evt sætte flueben i åbn altid med
Mvh sune