/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Min Logitech G5 er død.
Fra : drblah
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 21-12-07 21:02

Jeg har i dyre domme købt en G5 mus og forventede ligesom at jeg ville have en mus i de næste 3< år. Men lige pludselig gik den bare ud midt i et spil. Den vil ikke reagere og lyset ovenpå den er også gået ud. Hvis jeg sætter den i en port hvor den ikke har været i før installerer XP den og siger at den er klar til brug, men musen forbliver død.

Jeg har prøvet:
Installere nyeste software/driver.
Installere medfølgende software/driver.
Fjerne alt der har med musen at gøre og derefter installere det igen.
Afprøvet musen på en anden computer hvor den heller ikke virkede.

Er der mere jeg kan afprøve før jeg får fat på en anden? Kan man måske flashe dens firmware og nulstille den?

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 21-12-07 21:35

nej hvis den er ny er der jo garanti på så gå ned og få den byttet

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 21-12-07 21:53

Og
Musen skal virke også uden driver.
Driveren giver bare mulighed for at benytte ekstra funktioner og knapper.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-07 23:56

Har den ikke et backup batteri ????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-07 00:01

Ellers må du hen i Tiger Og købe en Optisk minimus med usb plugandplay og microkabelroller for en 50er'
God jul Sune
Ps tænker også lie har du haft maskinen genstartet maskinen siden den røg og da har slette geninstaleret ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-07 00:02

Sta stammer hi hi

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-07 00:30

Jeg har faktisk selv købt en sådan mus som adventsgave til min kærestes bærbare når vi er ude og rejse og sån Jeg hader selv den der åndsvade touchpad der er på en sådan men jeg kan godt mærke at det ikke ligefrem er en spille mus for den er meget lille faktisk på størrelse med en tændstikæske Ca. men den virker upåklageligt endda også med scrollehjul
Til feriebrug ka den lige gå an
God jul Sune

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 22-12-07 11:14

Er der ikk et eller andet batteri i. Ellers ned med den igen, der er jo 3 års garanti på.

Kommentar
Fra : Fijala