/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Spiritisme / Spørgsmål
10  svendgive.. 200
Hvor har jeg lagt den??
Fra : aSkole
Vist : 494 gange
20 point
Dato : 21-12-07 14:56

Hej.
Kender ingen der ellers lige umiddelbart kan hjælpe mig, så jeg prøver her.. Jeg har forlagt min venindes ring for en måneds tid siden. Havde håbet den var dukket op, men kan simpelthen ikke finde den?? Det er en sølvring, med 3-i-én. altså tre ringe som hænger sammen og udgør én ring. Jeg lånte den da jeg skulle til en venindes bryllup og gik med den en uges tid mere. så tog jeg den af, men hvor lagde jeg den???

På forhånd tak for hjælpen.
Mvh Anne

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 15:02

Citat
men hvor lagde jeg den???

Der hvor du tog den af......

Og KUN du kender dine vante omgivelser.....

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 21-12-07 15:05

Måske på gulvet bag ved dit sengebord......

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 21-12-07 15:20

På en badeværelseshylde, hvor der står deodoranter og parfume. Den er dog muligvis faldet ned derfra, og derefter lagt i et skab med håndklæder.

Kommentar
Fra : justaangel

Dato : 21-12-07 15:25

Den ligger nede mellem sofa puderne

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 15:41

Nej, den ligger i et lille skab med 2 små døre og en udtræksskuffe,
prøv at se under en pude/ tøj eller lignende i skabet.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 15:43

Og den er vist blevet beskadiget.

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 21-12-07 15:55

Jeg har set en ven finde ting ved hjælp af et pendul ved at bede pendulsvingets retning "pege". Ganske overbevisende. men langtfra alle kan. Jeg selv kan ikke. Det kræver efter sigende også nogen træning. Er spændt på at høre HVOR og HVORDAN, når du har fundet den.
God jul
L

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-12-07 15:59

Den ligger i dit garderobeskab.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 21-12-07 16:16

i køleskabet..

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 21-12-07 16:27

den ligger da i støvsugerposen

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 21-12-07 16:59

Ved siden af vasken, er der et højt skab, den ligger helt ovenpå.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 21-12-07 17:05

Tag en anden ring på....
Gå en tur og tænk på noget andet.
Når du kommer hjem tager du ringen af og lægger den...
Måske lægger du den ved siden af den anden....
(Hvis du er lidt systematisk anlagt...)
Hvis dette ikke hjælper lade du være med lede, tænker dig godt tilbage til du havde ringen på...
Tænker lidt på hvorfor du tog den af....
Tænker lidt på hvad du gør med ting du skal huske...
Så kommer du nok i tanke om hver den ligger....
At fare rundt på må og få er ingen løsning...

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 21-12-07 17:43

Kære Ven.
Ibland tabes en ring og forsvinder for altid.
Prøv i se i dine buksers opslag!
Wesper01

Kommentar
Fra : Wesper01

Dato : 21-12-07 17:45

Kære Anne.
Prøv også at kigge i din vens bukseopslag!
Wesper01

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 21-12-07 18:15

Du har stukket den i lommen, Den ligger måske i vaskemaskinens filter eller i lågepakningen (som forøvrigt trænger til at blive tørret af)

Spåkonen Seralda

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 21-12-07 18:38

Det er ret vigtigt at vide, hvorfor du tog den af. Ellers finder vi den aldrig...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-12-07 18:47

Du har allerede afleveret den. Og den ligger der, hvor din veninde plejer at have den liggende.

Kommentar
Fra : aSkole

Dato : 22-12-07 12:37

Hej igen allesammen.
Og mange tak for al jeres hjælp. jeg har desværre ikke været hjemme for at ku lede igen, endnu, men jeg takker mange gange for al hjælpen.
Jeg tog den af, fordi den en aften jeg sad hos min kammerat, generede mig lidt, idet jeg havde lidt hævede og varme hænder.. jeg sad og fumlede med at tage den af, men tænkte til sidst at jeg hellere måtte vente til jeg kom hjem. Jeg glemte dog alt om det da jeg kom hjem, da den ikke generede mig længere.. men et par dage efter tænkte jeg, jeg hellere måtte tage den af, så min veninde ku få den tilbage. jeg husker at have tænkt dette, men ikke hvor jeg lagde den!? er aldrig sket for mig før den slags, og jeg vil bare så gerne ku give min veninde sin ring tilbage...
God jul allesammen.

Kh Anne

Kommentar
Fra : aSkole

Dato : 28-12-07 10:57

Hej igen!
Jeg har fundet den. eller dvs, det var faktisk min mor der fandt den den lå på en stol ude i gangen, hvor der er blevet lagt en masse tøj ovenpå.. Dejligt at den er dukket op.

Mvh Anne

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-12-07 11:17
Kommentar
Fra : justaangel

Dato : 29-12-07 22:38

Hvor er det fedt, at du har fundet den - tillykke

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 29-12-07 22:47

Oh shit. Så så jeg helt forkert... Må have lidt mere søvn...

Kommentar
Fra : merde-igen20

Dato : 16-02-08 01:41

Citat
Og mange tak for al jeres hjælp. jeg har desværre ikke været hjemme for at ku lede igen, endnu, men jeg takker mange gange for al hjælpen.

HVORFOR FANDEN SÅ HOLDE FIS/e