/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Michael Learns To Rock noder?
Fra : thaipete
Vist : 706 gange
260 point
Dato : 21-12-07 12:40

Hej folkens!

Er der en meget venlig sjael som kan hjaelpe med noder af MLTR til sangene -
Paint My Love
Sleeping Child
How Many Hours
Out Of The Blue
Someday

God jul og godt nytaar!
Thaipete

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-12-07 12:51

Nu skriver du noder-- men er det til guitar eller klaver??

I dette link er der nogle af de ønskede, til guitar

http://www.avz.dk/6/?no_cache=1&dlpath=Michael%20Learns%20to%20Rock

Kommentar
Fra : thaipete

Dato : 22-12-07 13:15

Hej Nordsted1!
Og mange tak for link'et til tabs - men det var noder, som til klaver/keyboard - dog gerne med
akkordnavne - som jeg er mest interesseret i. Ogsaa fordi jeg er snoskedum til at spille efter gehoer! Saadan noget som ligner sangene i en Imudico bog er ganske udmaerket! Hvis der er nogen som kan hjaelpe vil jeg vaere henrykt!

Thaipete

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-01-08 09:06

Du kan prøve på biblioteket, de har rigtigt mange nodebøger