/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Msn Live?
Fra : o0Dolly-Girl
Vist : 353 gange
20 point
Dato : 21-12-07 10:16

Hej Alle :)

Jeg har et bette problem, har lige installeret det nye messenger live, men nu kan jeg slet ikk logge på, ligeså snart jeg trykker på log på knappen, så fryser den lidt og så kommer der en popup med en fejlmeldelse, den prøver ikke engang at logge på, hvad kan jeg lige gøre ??

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 10:19

Og HVAD står der i den fejlmeddelelse (ordret)

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 10:25

AppName: msnmsgr.exe AppVer: 8.5.1302.1018 AppStamp:4717a53b
ModName: ntdll.dll ModVer: 5.1.2600.2180 ModStamp:412e8603
fDebug: 0 Offset: 00002233

Fejlrapporten indeholder følgende ; OPlysninger om tilstanden af Windows live messenger da problemet opstod, operativsystemet version og computerens hardware, det digitale produkt-id, som kan bruges til at identificere din licens, samt computerens IP-adresse.

Det er ORDRET :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 10:32

Kig lige her....

Umisselbart lyder det IKKE godt.....

http://www.eggheadcafe.com/software/aspnet/31281128/error-message-is-shown-wh.aspx

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 10:33

Umisselbart = umiddelbart

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 10:34

Får du andre fejl på maskinen ????

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 10:38

Nej det gør jeg ikke.. Det er den eneste fejl melding jeg får .. :( Kan jeg så ikk få messenger igen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 10:55

Er det 9eren du har skal du afinstallere den - det er kun en beta-version - den giver fejl på mange maskiner....

Så prøv med 8eren i stedet....

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 11:00

Hmm kan kun finde en version, på msn.dk .. Hvordan kan jeg se om det er 8 eren eller 9 eren?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 11:03

Ved at trykke på hjælp og "om live messenger" (tror jeg nok der står)

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 11:06

Hmm nu fandt jeg 8 eren, og fik den installeret, men der sker det samme :(

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 11:09

Du har da forhåbentlig afinstalleret det "gamle" først......

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 11:16

Ja da.. Så dum er jeg heller ikke ..

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 11:37

Problemet er nok lidt støre ind at afinstallere, har set denne fejl før og det var ikke godt, men lad os prøve nogle ting så kan vi finde fejlen.

Prøv under din prossere at afslutte "Ntmlsvc" og luk msn helt og starte det op igen, se nu om du kan logge på, vis du kan er dit problem ikke løst.

Vis det virker så har du fået en virus: http://vil.nai.com/vil/content/v_142500.htm

Inde i linket står der noget info om den, du kan disable Ntmlsvc men jeg ville anbefale dig at få virusen fjernet virus så du ikke har den backdoor liggene til en anden gang.

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 11:42

Kan ikke finde Ntmlsvc under processorer :S

Kommentar
Fra : akrolle

Dato : 21-12-07 11:46

du skal nu nok bruge windows live,,,mener ik msn findes længere ??

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 11:53

Prøv at søge din pc igennem efter denne file, den burde ligger der. (Ntmlsvc)

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 11:58

Har også installeret windows messenger live

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 11:58

Hmm har søgt nu og den kan slet ikk finde det de Ntmlsvc

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 12:01

Hmm underligt.

du sagde det havde virket før med at logge på du har ikke et eller andet antivirus program som har spæret for at msn kan komme på ?

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 12:16

Ja det har virket før, men så igår begyndte den bare med det :S Og har ikk noget anti virus program som kan spærre for det .. :S

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-12-07 12:26

Hmm har du noget som helst anti virus program på din pc?

Vis ikke så prøv at tjekke din pc igennem med et et anti virus eller spyware program, du kan finde dem gratis på nettet.

Det lyder som om der er en eller anden file der ligger og laver den her fejl.

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 12:28

Okay :)

Det vil jeg prøve .. :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 12:31

Og så mangler bare hvilket styresystem du kører med....

For er det Vista er du en blandt MANGE der har problemet - men det er Vistas skyld....

Kommentar
Fra : o0Dolly-Girl

Dato : 21-12-07 12:38

Jeg kører xp :)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 21-12-07 12:42

Så UD med messenger - rens maskinen for rester OG evt. virus - geninstaller igen....