/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
APRILLA SONIC STARTER IKKE
Fra : frannerabc
Vist : 530 gange
20 point
Dato : 20-12-07 22:29

HEJ JEG ER DEN LYKKELIGE EJER AF APRILLA SONIC STARTER IKKE MENER JEG HAR SKIFTET ALT NOGEN DER VED NOGET

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-07 22:31

Fyld benzin på.......

Det MÅ være det der mangler ud fra de oplysninger du kommer med

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:31

START PROBLEMER MED APRILLA SONIC

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:33

HI HI NEJ NY CYLINDER NY KAB NY STATOR OG CDI

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-07 22:35

Men ingen benzin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-07 22:36

Er der tænding
Er der benzin
Får den luft

Er disse ting i orden "bør" den starte......

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:38

TÆNDRØR BLIVER VÅDT STARTER HELLER IKKE PÅ ÆTER SKYDER LIDT UNDERLIG I UDSTØDNING LIGE SOM DEN ER TÆT PÅ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-07 22:39

Så er der tænding tilbage......

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:39

LUFT KAN MÆRKE DER ER GODT SUG PÅ IND SUGNINGS STUDS

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:41

HVAD MON DET SÅ ER NY TÆNDRØR STATOR CDI

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:43

NÅ JA HAR OGSÅ PRØVET TÆNDSPOLE FAME UNDERLIG SCOOTER

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:44

SKIFTEDE TIL EN NY CDI I DAG LIGESOM DET HJALP LIDT

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 20-12-07 22:46

MANGLER BARE GODE RÅD

Kommentar
Fra : refi

Dato : 20-12-07 22:48

Tændrør.....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 21-12-07 00:43

SKIFTEDE TIL EN NY CDI I DAG LIGESOM DET HJALP LIDT
øhh hvordan ligesom det hjalp, siger den lidt startlyd????altså du har sat ny cylinder på ik ??er du sikker på at du ikke knækkede en stempelring ?? Er der pakninger der hvor der skal være det??Hvor gammel er den benzin der er på og du er helt sikker på at det er Benzin?? Hvis du sætter tændrøret på hætten og holder det til jern på knallerten feks cylinderen kommer der så gnist når du tørner starter eller trykker kickstarter?? hvis ikke tag en skruetrækker stik den i i tændrørshætten og tæt på stel et par mm og kommer der så gnist når du tørner Har du tørret det våde tændrør og sat i igen og atter undersøgt om vådt igen ?? de dele du har skiftet er de nye eller brugte??Og for en anden gangs skyld så skift ikke bare en masse for så er det jo næsten umuligt at lave en fejlfinding med alt der ka være galt
Mvh Sune

Kommentar
Fra : NoShyGuy

Dato : 22-12-07 23:25

dårlig stelforbindelse

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 22-12-07 23:30

Hej noshyguy vores spørger har vist mistet forbindelsen
God jul

Kommentar
Fra : alexsh

Dato : 25-12-07 17:28

tror også på det er tændingen det er galt med, måske tændingsspolen, tændrør, tændrørshætte ??.. er det hele iorden?? .. og kan du se om dit tændrør i det heletage gnister?

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 04-01-08 20:21

hej igen lidt travlt op til jul tak for mange gode råd men den køre ikke endnu køre med tændrør ngk 8 har hørt det skal være et sekser

Kommentar
Fra : frannerabc

Dato : 04-01-08 20:25

kan det passe den kun kan køre på et sekser