/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Fullrate = Yousee hastighed ?
Fra : Jesper_wood
Vist : 1463 gange
100 point
Dato : 20-12-07 17:57

Kan læse at Yousee (TDC) opgradere deres hastigheder:
http://www.sendspace.com/file/b5arrg

Tror i at Fullrate brugere kan forvente samme stigning i hastighed, så de stadig er væsentligt billigere end TDC ?

Har 10/1.5 til 399 om mdr.

Hva har I i hastighed ?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 20-12-07 18:03

Forkert link, men tak for sangen

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-12-07 18:06

Hva forfanden kom den fra ???
Her er linket igen igen: http://newz.dk/yousee-opgraderer-hastigheden-fra-d-1-februar#new

Sorry min fejl

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 20-12-07 18:06

PS. Hvorfor kan man ikke rette i sit oprindelige spg ?

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 20-12-07 20:58

Jeg har webspeed 1.5/512 til 239.-
Har ikke noget at bruge mere til og alligevel lister TDC os alle op ad stigen ved at nedlægge den hastighed man lige nu har (vi beklager).
Det er vist tredie eller fjerde gang de gør det for mit vedkommende.
Sidste er, at til februar bliver min nuværende nedlagt og jeg bliver formedelst 10 kr. mere om måneden flyttet op i 4/1, det vil sige at de nu har fået mig listet op i en hastighed/pris hvor der er 2 billigere under mig.
Okay--det er gratis at skifte nedad, i hvert fald ind til maj hvor det så koster 99,- at skifte.
Inden maj har jeg 2/256 til 189,- og så kan de jo starte forfra

Kommentar
Fra : severino

Dato : 20-12-07 23:20

Jeg har 4096/512, men har for tiden sluttet mig på det gratis tilbud frem til marts, hvor der love 20/1 Mbit.
Jeg har så været inde og målehastigheden, for at se om du narre mig??? - De lover mere end de holder!!!
Min download hastighed kommer aldrig over de 6 Mbit og upload ligger kun omkring de 600Kbit, så det er da godt det kun er et gratis tilbud, så er jeg da kun blevet narret, IKKE snydt!

Kommentar
Fra : me67

Dato : 15-01-08 20:39

Hej "severino"

Nu ved jeg ikk om du køre med kabel mellem router og pc eller om du
er på trådløs.

For mit vedkommende var det sådan at min 20 Mbit forbindelse kun kørte
ca 8 Mbit på trådløs forbindelse men knap 19 Mbit hvis jeg havde et kabel
mellem router og pc (og selvfølgelig slog trådløs fra)

Venligst ME67