/ Forside/ Interesser / Fritid / Fritidssejlads / Spørgsmål
10  transor 1030
Volvo penta 2002
Fra : juneD6
Vist : 863 gange
100 point
Dato : 20-12-07 14:28

Tætningsringene i saltvands pumpen,skal fjedrene vende indad eller udaf?

Accepteret svar
Fra : TEAS

Modtaget 110 point
Dato : 20-12-07 14:53

Tætningsringene skal vende fjederne ind mod motoren.
Den første skal side så den ikke lukker for dræningshullet mellem de to
tætningsringe.
Når det begynder at dryppe ud af dræningshullet skal begge skiftes.
Du skal købe dem med rustfri fjeder og de er lette at skifte.
mvh
Teas

Godkendelse af svar
Fra : juneD6

Dato : 20-12-07 15:02

Tak for svaret TEAS.
Vi er i Italien, så man må tage hvad man kan få fat på.
Hilsen JuneD6

Kommentar
Fra : juneD6

Dato : 20-12-07 16:07

Dit svar er ikke helt forstået.Skal fjedrene i tætningsringene vende imod,eller fra hinanden?